حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

صورت‌‌جلسه انتخاب شهردار، یکشنبه امضا و به فرمانداری ارسال می‌شود

شناسه : 6984 03 اکتبر 2017 - 11:45 188 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از ارسال صورت‌‌جلسه انتخاب شهردار تبریز به فرمانداری در روز یکشنبه پیش رو خبر داد و گفت: صورت‌‌جلسه در جلسه آتی به امضا اعضا می‌‌رسد. به گزارش تبریز ما، کریم صادق‌زاده با اشاره به تاخیر به وجود آمده در ارسال صورت‌‌جلسه انتخاب شهردار تبریز به فرمانداری، ابراز […]

صورت‌‌جلسه انتخاب شهردار، یکشنبه امضا و به فرمانداری ارسال می‌شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از ارسال صورت‌‌جلسه انتخاب شهردار تبریز به فرمانداری در روز یکشنبه پیش رو خبر داد و گفت: صورت‌‌جلسه در جلسه آتی به امضا اعضا می‌‌رسد.

به گزارش تبریز ما، کریم صادق‌زاده با اشاره به تاخیر به وجود آمده در ارسال صورت‌‌جلسه انتخاب شهردار تبریز به فرمانداری، ابراز داشت: مشکل خاصی در این‌‌باره وجود ندارد و فکر می‌‌کنم در جلسه روز یکشنبه اعضا در دفتر رسمی شورا، صورت‌‌جلسه را امضاء کنند تا جهت طی مراحل قانونی به فرمانداری تبریز فرستاده شود.

وی افزود: ایام سوگواری و تعطیلات رسمی موجب شد در ارسال صورت‌‌جلسه انتخاب شهردار وقفه ایجاد شود، حتی برخی از کسانی که به آقای شهین‌‌باهر رأی داده‌‌اند نیز هنوز صورت‌‌جلسه را امضاء نکرده‌‌اند که یکی از آن‌‌ها نیز در مسافرت به سر می‌‌برد.

سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه بنده خود در سفر به سر می‌‌برم، در خصوص اظهارات فرماندار تبریز مبنی بر اینکه اگر صورت‌‌جلسه تا روز چهارشنبه ارسال نشود پرونده به هیئت حل اختلاف فرستاده خواهد شد، تصریح کرد: فکر نمی‌‌کنم کار به اینجاها بکشد، در ابتدا عجله کرده‌‌اند و در کاغذ ساده صورت‌‌جلسه نوشته‌‌اند، اما باید در دفتر شورا این امضاءها به ثبت می‌‌رسید.

وی تاکید داشت: بنده تابع قانون هستم و به شهردار منتخب و رأی اکثریت احترام قائلم، این را با صدور بیانیه‌‌ای صریحا اعلام کرده‌‌ام و اکنون نیز بر گفته‌‌ام پایبندم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.