حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2018 میلادی

شناسه : 9988 25 دسامبر 2017 - 4:07 246 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز با صدور پیامی، با تبریک میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح(ع) به عموم مومنان و به ویژه شهروندان ارمنی، اظهار امیدواری کرد، سال آتی میلادی، سالی توام با پیشرفت و تعالی باشد. به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج شهین‌باهر آمده‌است: سال 2017 میلادی با تمام فراز و نشیب خود، […]

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2018 میلادی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز با صدور پیامی، با تبریک میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح(ع) به عموم مومنان و به ویژه شهروندان ارمنی، اظهار امیدواری کرد، سال آتی میلادی، سالی توام با پیشرفت و تعالی باشد.

به گزارش تبریز ما، در پیام مهندس ایرج شهین‌باهر آمده‌است: سال 2017 میلادی با تمام فراز و نشیب خود، به سر رسید، تا جهانیان، با آغاز سال جدید، به تاسی از آموزه‌های روح‌بخش عیسی‌مسیح علیه‌السلام، دل و جان را مهیای پذیرش صلح، نیکی و مهربانی کند.
وی به حضور شهروندان مسیحی در فرازهای مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس اشاره کرده و آورده است: بخش مهمی از هویت و واقعیت تاریخی تبریز، مربوط به ارامنه عزیزی است که با نقش اثرگذار خود در طول تاریخ، جلوه‌‌های زیبایی از همدلی و مودت را به شهرمان بخشیده‌اند. 
شهین‌باهر با اشاره به این‌که آغاز 2018، طلیعه‌ای ماندگار در توسعه ارتباطات کلان‌شهر تبریز خواهد بود، متذکر شده‌است: همگرایی و مشارکت عموم شهروندان، ضامن اهداف فرهنگی «تبریز 2018» خواهد بود.
شهردار تبریز با تبریک میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) آورده است: این میلاد متبرک را به عموم مسیحیان و به ویژه، به شهروندان عزیز ارمنی، تبریک گفته و امیدوارم سال جدید میلادی، سالی سرشار از کامیابی و نشاط برای همگان باشد.
گفتنی است شهردار تبریز، در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سال نوی میلادی را به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و سفرای این کشورها تبریک گفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.