حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اداره کل روابط عمومی پل ارتباطی موثری برای انتقال نقدها و ایده های شهروندان به مدیران است

شناسه : 10535 08 ژانویه 2018 - 11:47 386 بازدید

[ad_1] تبریز ما: قائم مقام شهردار تبریز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تاکید کرد: مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل، از همکاران متخصص، خوشنام و پرتلاش شهرداری تبریز است. به گزارش تبریز ما، رسول موسائی در ادامه گفت: در همین مدت اخیر، بارها شاهد درخواست  جناب عمادی برای کناره‌گیری […]

اداره کل روابط عمومی پل ارتباطی موثری برای انتقال نقدها و ایده های شهروندان به مدیران است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: قائم مقام شهردار تبریز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تاکید کرد: مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل، از همکاران متخصص، خوشنام و پرتلاش شهرداری تبریز است.

به گزارش تبریز ما، رسول موسائی در ادامه گفت: در همین مدت اخیر، بارها شاهد درخواست  جناب عمادی برای کناره‌گیری از حوزه روابط‌عمومی بودیم، اما شخصاً هر بار خواستار استمرار فعالیت ایشان بودم و شهردار محترم نیز همین نظر را داشتند.

رسول موسایی با تاکید بر اینکه مدیران با تجربه، از سرمایه های مجموعه شهرداری تبریز هستند گفت: توانمندی آقای عمادی متعلق به شهرداری تبریز است و قطعا از تجربه نامبرده در شهرداری تبریز استفاده خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت و اهمیت کار روابط عمومی در مجموعه خدمت محور و اجتماعی شهرداری تبریز افزود: روابط عمومی شهرداری تبریز در سالیان اخیر همواره ارتباط گسترده‌ای با قاطبه اهالی رسانه و مطبوعات داشته است و از سوی دیگر پل ارتباطی موثری برای انتقال نقدها، نظرها و ایده های شهروندان به مدیران مجموعه بوده است.

قائم مقام شهرداری تبریز با تقدیر از زحمات و تلاشهای 18 ساله عمادی در اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز گفت: حاصل زحمات وی و مجموعه روابط عمومی در سیستم شهرداری تبریز و نحوه ارتباط مجموعه شهرداری با بیرون از مجموعه مشهود است.

قائم مقام شهردار تبریز همچنین با آرزوی موفقیت برای سعید حاجی زاده در سمت جدید اظهار داشت: حاجی زاده آشنای سنگر رسانه و روابط عمومی است و با توجه به وظایفی که برای اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز متصور است، حضور و سابقه طولانی وی در حوزه ارتباطات قطعا روح تازه ای در روابط عمومی مجموعه شهرداری خواهد دمید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.