حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ظرفیت ایپک پالاس در بهبود فضای اقتصادی و تعادل بخشی جنوب غرب تبریز

شناسه : 11332 28 ژانویه 2018 - 7:37 315 بازدید

تبریز ما:  استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ایپک پالاس به لحاظ انتخاب منطقه کم برخوردار موجب افتخار است، اذعان داشت:این مجموعه به دلیل موقعیت مکانی توانایی بهبود فضای اقتصادی و تعادل بخشی را نیز دارد. مجید خدابخش در بازدید از مجتمع تجاری و تفریحی ایپک پالاس با بیان اینکه این مجموعه ظرفیت ایجاد […]

ظرفیت ایپک پالاس در بهبود فضای اقتصادی و تعادل بخشی جنوب غرب تبریز
پ
پ

تبریز ما:  استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ایپک پالاس به لحاظ انتخاب منطقه کم برخوردار موجب افتخار است، اذعان داشت:این مجموعه به دلیل موقعیت مکانی توانایی بهبود فضای اقتصادی و تعادل بخشی را نیز دارد.

مجید خدابخش در بازدید از مجتمع تجاری و تفریحی ایپک پالاس با بیان اینکه این مجموعه ظرفیت ایجاد تحولی بزرگی در منطقه جنوب غرب تبریز را دارد، گفت:  مجتمع تجاری و تفریحی ایپک پالاس می تواند تحول اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در منطقه ایجاد کند.

خدابخش با اشاره به اینکه ایپک پالاس به لحاظ انتخاب منطقه کم برخوردار موجب افتخار است، اذعان داشت:این مجموعه به دلیل موقعیت مکانی توانایی بهبود فضای اقتصادی و تعادل بخشی را نیز دارد.

وی با تاکید براینکه استانداری آذربایجان شرقی در خدمت هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی می باشد، اظهار کرد: اندیشه زیبای سرمایه گذاران مجموعه ایپک پالاس بسیار ارزشمند است و به لحاظ طراحی خاص آن موجب مباهات است.

خدابخش افزود:ایجاد اشتغال بخشی از خدمات است که مجتمع ایپک پالاس در راستای این مهم اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی ادامه داد: وجود شهربازی و فضای تفریحی از منظر فرهنگی و رفاهی برای جوانان و نوجوانان نیاز است و چه خوب که ابن بستر نیز فراهم شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در انتها خاطرنشان کرد:افتتاح مجتمع تجاری و تفریحی در اوایل سال ۹۷ که تقریبا همزمان با اقتتاخ اصلی رویداد تبریز ۲۰۱۸ است، اتفاق مبارکی است. 

همچنین در این بازدید احمد احمدپور رییس گروه سرمایه گذاری ایپک پالاس در بازدید استاندار و هیئت همراه از مجتمع تجاری و تفریحی ایپک پالاس با ارائه توضیحاتی در خصوص امکانات این مجموعه ، گفت: مجتمع تجاری و تفریحی ایپک پالاس با  ۲۱هزار مترمربع زیربنا،وجود ۱۴۱ مغازه و ۶۲۰ پارکینگ در بهار سال ۹۷ تحویل خریداران داده‌خواهد شد و در تابستان ۹۷ افتتاح می شود.

وی با اشاره به نام ابپک پالاس که در معنای فرش ابریشمی است، اذعان داشت: در نمای ساختمان و طراحی آن از این نام الهام گرفته و نمای بیرونی مجتمع را از ۱۴ هزار قطعه در نقش تار و پود فرش تبریز طراحی کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه شهرک اندیشه و سهند ۹٪ جمعیت تبریز را تشکیل می دهند ، ادامه داد: اتمام اتوبان تبریز-سهند برای این مجموعه و مردم ساکن شمالغرب اتفاق مهمی خواهد بود.

احمدپور خاطرنشان کرد: مجتمع تجاری و تفریحی ایپک پالاس جز لوکس ترین و مدرترین مجتمع های تجاری شمالغرب کشور خواهد شد و امکان ایجاد ۱۱ هزار شغل را دارد.

وی همچنین از احداث اولین پارک ماجرا جویی تبریز با محوریت تفریحات حرکتی در زمین روبروی این مجموعه خبر داد. 

لازم به ذکر است دکتر شهرتی فر معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استاندار ، مهندس نجاتی رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و مهندس آهنگری مدیر کل روابط عمومی استانداری در این بازدید استاندار آذربایجان شرقی را همراهی می کردند .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.