حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شاگردان دین محمدی به صعود در جدول امیدوارند

شناسه : 12569 03 آوریل 2018 - 11:18 213 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز برای صعود در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور فرصت مناسبی را پیش روی خود دارد. به گزارش تبریز ما، نتایج دیدارهای هفته سی ام لیگ دسته اول باشگاه های کشور می تواند تیم شهرداری تبریز را تا دو پله در جدول مسابقات بالاتر ببرد. […]

شاگردان دین محمدی به صعود در جدول امیدوارند
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز برای صعود در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور فرصت مناسبی را پیش روی خود دارد.

به گزارش تبریز ما، نتایج دیدارهای هفته سی ام لیگ دسته اول باشگاه های کشور می تواند تیم شهرداری تبریز را تا دو پله در جدول مسابقات بالاتر ببرد.

در بازی های این هفته لیگ دسته اول، شهرداری تبریز که با 35 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است، اگرچه کار آسانی در خانه تیم رده دومی خونه به خونه ندارد اما دو رقیب جدی تبریزی ها یعنی شهرداری ماهشهر 35 امتیازی و برق شیراز 37 امتیازی هم فردا بازی های سختی پیش رو دارند.

بر این اساس شهرداری ماهشهر باید در خانه تیم ایرانجوان بوشهر که عزم خود را برای فرار از منطقه سقوط جزم کرده، به میدان برود و برق جدید هم میهمان تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان است.

با این حساب می توان گفت چنانچه شهرداری تبریز بتواند از خانه خونه به خونه دست پر بازگردد، می تواند ضمن تداوم موفقیت های اخیر خود، به صعود یک تا دو پله ای در جدول کلی مسابقات نیز امیدوار شود.

دیدارهای هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.