حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای جدول کانیو در ضلع غربی مجتمع بعثت ولیعصر توسط شهرداری منطقه ۱

شناسه : 10606 10 ژانویه 2018 - 5:17 394 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ تبریز گفت: با ایجاد جدول کانیو، ضلع غربی مجتمع بعثت ولیعصر در خدمت تسهیل تردد عمومی قرار گرفته است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، نصراله‌پور افزود: با توجه به خیابان جدیدالحداث مجتمع بعثت ولیعصر فاقد جداول مورد نیاز بوده و این […]

اجرای جدول کانیو در ضلع غربی مجتمع بعثت ولیعصر توسط شهرداری منطقه ۱
پ
پ

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ تبریز گفت: با ایجاد جدول کانیو، ضلع غربی مجتمع بعثت ولیعصر در خدمت تسهیل تردد عمومی قرار گرفته است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، نصراله‌پور افزود: با توجه به خیابان جدیدالحداث مجتمع بعثت ولیعصر فاقد جداول مورد نیاز بوده و این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای عابرین و خودروهایی که تردد می‌کردند شده بود، اقداماتی برای  ساماندهی وضعیت موجود صورت گرفته‌است.

وی اضافه کرد: اجرای جداول کانیوی ضلع غربی این خیابان باعث از بین رفتن مخاطرات شده و شهروندان گرامی در این مسیر می توانند به راحتی تردد کنند.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ تبریز خاطرنشان کرد: با استانداردسازی مسیر و نصب علائم راهنمائی و رانندگی شاهد آرام سازی خیابان مجتمع بعثت فرهنگیان خواهیم بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.