حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز برگزار شد

شناسه : 10548 08 ژانویه 2018 - 11:35 179 بازدید

تبریز ما: با برگزاری مراسم تکریم و معارفه، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی و از خدمات مدیریت پیشین این مجموعه قدردانی شد. به گزارش تبریز ما با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران کل حراست و بازرسی و مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، سعید حاجی‌زاده به عنوان مدیرکل […]

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: با برگزاری مراسم تکریم و معارفه، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی و از خدمات مدیریت پیشین این مجموعه قدردانی شد.

به گزارش تبریز ما با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران کل حراست و بازرسی و مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، سعید حاجی‌زاده به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی و از خدمات 18 ساله میراعتماد عمادی قدردانی شد.

قائم مقام شهردار تبریز ضمن قدردانی از میراعتماد عمادی، مدیرکل سابق بر لزوم بهره‌گیری از تجارب اجرایی و استفاده از راهکارها و ایده‌های موثر وی تاکید کرد.

شهرداری تبریز طی حکمی همچنین میراعتماد عمادی را به عنوان مشاوره رسانه شهرداری تبریز منصوب کرده است.

گفتنی است؛ سعید حاجی زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی و همچنین رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی دوره چهارم شورای اسلامی شهر تبریز بوده است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.