حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دانشجو، پشتوانه تخصص اجرایی و تعهد اجتماعی

شناسه : 9373 05 دسامبر 2017 - 12:27 238 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو، نقش فعال دانشجویان را در جهت‌دهی شهر یاد آور شد و افزود: دانشجو، عامل تحرک فکری و پشتوانه تخصص اجرایی و تعهد اجتماعی در مدیریت شهر است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در این پیام، با اشاره به این‌که […]

دانشجو، پشتوانه تخصص اجرایی و تعهد اجتماعی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو، نقش فعال دانشجویان را در جهت‌دهی شهر یاد آور شد و افزود: دانشجو، عامل تحرک فکری و پشتوانه تخصص اجرایی و تعهد اجتماعی در مدیریت شهر است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در این پیام، با اشاره به این‌که دانشجوي فرهيخته و متعهد، ترسیم‌کننده شاخص‌های آرمان‌شهر ایرانی و اسلامی است،  آمده‌است: گرامیداشت ۱۶ آذر، تکریم نقش تاریخی و ماندگار دانشجویانی است که در سال ۱۳۳۲ جان خود نثار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب کردند؛ حرکت تاریخی ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون نقش دانشجویانی است که سنگر علم را با اعتقادات دینی و باورهای انقلابی، تحکیم کردند.

وی با اشاره به این‌که آرمان شهیدان ۱۶ آذر، مسیر جدیدی در پیش پای قشر دانشجو نهاد، خاطرنشان کرده‌است: با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشورمان، نقش دانشجو در عملی سازی ایده‌های دانش‌بنیان ضروری است؛ کاستی‌های شهر، بستر بسیار ارزشمندی است که می‌تواند با نقش‌آفرینی دانشجویان، به نقاط قوت شهر تبدیل شود.

شهردار تبریز با بیان این‌که تبریز امروز در دوره مهمی از مسیر بین‌المللی خود واقع شده است، آورده‌است: برنامه‌های گسترده مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف گردشگری، عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل، فضای سبز و اجتماعی و فرهنگی، در صورت تاثیرپذیری از ایده‌های پژوهشی و مطالعاتی دانشجویان، به مرز شکوفایی خواهدرسید.

‌شهین‌باهر در پایان با گرامی‌داشت روز دانشجو، اظهار امیدواری کرده است مسیر پویا و روشن فعالیت‌های دانشجویی درخدمت شاخص‌های توسعه و عمران شهری باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.