حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تداوم ساماندهی مهرانه‌رود در فاز اول بزرگراه دوکمال

شناسه : 8516 13 نوامبر 2017 - 8:39 436 بازدید

[ad_1] تبریز ما : شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی و زیباسازی بستر مهرانه رود در فاز اول بزرگراه دوکمال با ۳۰میلیارد ریال اعتبار آغازشده که این روند طبق زمانبندی در حال اجرا شدن است. به گزارش تبریز ما به نقل از  روابط عمومی منطقه 5، یعقوب هوشیار  با اعلام این خبر افزود: پس از […]

تداوم ساماندهی مهرانه‌رود در فاز اول بزرگراه دوکمال
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما : شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی و زیباسازی بستر مهرانه رود در فاز اول بزرگراه دوکمال با ۳۰میلیارد ریال اعتبار آغازشده که این روند طبق زمانبندی در حال اجرا شدن است.

به گزارش تبریز ما به نقل از  روابط عمومی منطقه 5، یعقوب هوشیار  با اعلام این خبر افزود: پس از بهره برداری از فاز اول بزرگراه ۶۰متری دوکمال، فاز دوم این طرح فرا منطقه ای درحد فاصل بارنج تا کوی استانداری به طول ۲کیلومتر درحال اجرا است.

وی ادامه داد: فاز اول بزرگراه دوکمال میدان شهید فهمیده را به بارنج متصل کرده است.

شهردار منطقه 5 خاطر نشان‌کرد: فاز اول این پروژه به عرض ۶۰متر و در دو باند رفت و برگشت به طول ۳ کیلومتر احداث شده‌است.

هوشیار ادامه‌داد: مسیرهای ویژه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری از مسیر دو کمال تا میدان فهمیده و کوی فرشته جنوبی نیز آماده بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساماندهی و زیباسازی مسیر مهرانه رود در فاز اول دوکمال خبرداد و گفت : داخل مسیر مهرانه‌رود پس از سنگفرش شدن علاوه براینکه از خطرات سیل خواهد کاست بر زیبایی های مهرانه‌رود نیز اضافه می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.