حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رشادت و ایثار آتش‌نشانان، پشتیبان ایمنی شهروندان و مزیت پیشرفت شهر است

شناسه : 6871 29 سپتامبر 2017 - 8:50 192 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز با صدور پیامی، روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را گرامی داشته و ایثار و رشادت آتش‌نشانان را متاثر از باورهای عمیق اعتقادی دانست. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی، در این پیام یادآور شده است: ۲۷ سال پیش در چنین روزی، آتش‌نشانان پالایشگاه آبادان، تا آخرین نفس در […]

رشادت و ایثار آتش‌نشانان، پشتیبان ایمنی شهروندان و مزیت پیشرفت شهر است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز با صدور پیامی، روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را گرامی داشته و ایثار و رشادت آتش‌نشانان را متاثر از باورهای عمیق اعتقادی دانست.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی، در این پیام یادآور شده است: ۲۷ سال پیش در چنین روزی، آتش‌نشانان پالایشگاه آبادان، تا آخرین نفس در مقابل آتش خصمانه بعثی ایستاده و جان خود را در راه دفاع از منابع نفتی کشور فدا کردند؛ آتش‌نشانی امروز، به تاسی از چنین پشتوانه‌ تاریخی، در خط مقدم پیشگیری و مهار حوادث و سوانح جای گرفته است.

وی در ادامه این پیام، جامعه آتش‌نشانی را ضامن آرامش و تسلی‌خاطر شهر و شهروندان عنوان کرده و آورده است: علی‌رغم پیچیدگی‌های موجود در مسیر توسعه شهر و محدودیت‌های تجهیزاتی و زیرساختی حوزه ایمنی، رشادت و آمادگی همکاران ارجمندم در آتش‌نشانی، پشتیبان ایمنی شهروندان و مزیت مهم پیشرفت شهر است.

اسحقی با تاکید بر این‌که آموزش و آگاهی، مقدم بر عملیات‌های امداد و نجات است، تاکید کرده است: موثرترین راهکار برای قدردانی عملی از فعالیت آتش‌نشانان، ارتقای فرهنگ ایمنی و تسری‌یافتن آگاهی‌‌های حوزه آتش‌نشانی در میان اقشار مختلف جامعه است؛ در این صورت بدیهی است که حجم حوادث و سوانح، کاهش چشمگیر خواهد داشت.

سرپرست شهرداری تبریز در پایان با گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی متذکر شده است: تقارن این روز با ایام محرم و ایثار تاریخی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را ارج نهاده و سلامتی و سربلندی آتش‌نشانان عزیز را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.