حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار در آستانه بهره برداری

شناسه : 12604 04 آوریل 2018 - 5:22 300 بازدید

تبریز ما: شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به آثار مثبت طرح های مسیرگشایی گفت؛ پروژه خیابان حجتی به چایکنار به زودی به بهره برداری می رسد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه۴ کلانشهر تبریز، مهندس ایرج شهین باهر در بازدید از پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار(امتداد قطران) به تاثیر مثبت طرح […]

پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار در آستانه بهره برداری
پ
پ

تبریز ما: شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به آثار مثبت طرح های مسیرگشایی گفت؛ پروژه خیابان حجتی به چایکنار به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه۴ کلانشهر تبریز، مهندس ایرج شهین باهر در بازدید از پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار(امتداد قطران) به تاثیر مثبت طرح های مسیرگشایی در گشایش گره های ترافیکی و نوسازی بافت های فرسوده و همچنین آثار فرهنگی و اجتماعی این اقدامات در بافت های شهری اشاره کرد.

وی افزود: قدیمی بودن محله ها و عرض اندک معابر، موجب بروز مشکلاتی نظیر دشواری عبور و مرور، ضعف بهداشت محیط و عدم دسترسی کامل به امکانات مناسب خدماتی شهر می شود که امید است با ادامه روند مثبت طرح بازگشایی مسیر مذکور شاهد تامین آسایش و رفاه هر چه بیشتر ساکنان این منطقه باشیم.

باهر با تاکید بر لزوم نوسازی بافت های فرسوده گفت: مدیریت شهری پروژه‌ های مسیرگشایی را به سرعت پیگیری و اجرا می‌ کند و انتظار می ‌رود این اقدامات مردم را نسبت به نوسازی خانه هایشان ترغیب کند.

شهردار کلانشهر تبریز در خصوص پروژه مسیرگشایی حجتی به چایکنار (امتداد قطران) تصریح کرد: این مسیر به طول ۸۰۰ متر و عرض ۲۴ متر در حال اجرا است که با تملک و آزادسازی هفت ملک باقی مانده که توسط شهرداری منطقه چهار صورت می پذیرد، این پروژه در آستانه تکمیل قرار گرفته است و به زودی به بهره برداری می رسد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.