حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رحیمی: سلامتی جامعه در گرو سلامتی بانوان است

شناسه : 13669 30 ژوئن 2018 - 3:03 312 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز گفت: با توجه به نقش اساسی بانوان در جامعه، سلامتی خانواده ها و جامعه در گرو سلامتی این قشر است. به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی در خصوص برگزاری همایش بزرگ پیاده روی بانوان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در راستای ترویج ورزش […]

رحیمی: سلامتی جامعه در گرو سلامتی بانوان است
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز گفت: با توجه به نقش اساسی بانوان در جامعه، سلامتی خانواده ها و جامعه در گرو سلامتی این قشر است.

به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی در خصوص برگزاری همایش بزرگ پیاده روی بانوان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در راستای ترویج ورزش همگانی و اجرای برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر، سازمان ورزش شهرداری تبریز همایشی ویژه بانوان برگزار کرد که خوشبختانه استقبال بانوان تبریزی از این همایش بسیار پرشکوه بوده و بیش از 3 هزار علاقه مند به ورزش در این همایش حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز در رابطه با اهداف این سازمان در راستای توسعه ورزش بانوان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند، ورزش برای همه یک نیاز ضروری محسوب می شود. از سوی دیگر بانوان بیشتر از آقایان به ورزش نیاز دارند به همین دلیل رویکرد ما توسعه ورزش بانوان است تا بتوانیم گامی موثری در سلامت بانوان و جامعه داشته باشیم.

وی افزود: حضور بانوان در ورزش موجب شادابی و نشاط خانواده ها بوده و می توان گفت سلامتی خانواده ها و جامعه در گرو سلامتی بانوان و مادران است.

رحیمی در رابطه با هفته مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم با مواد مخدر مبارزه کنیم. قطعا ورزش نقش بسزایی در مقابله با مواد مخدر و اعتیاد دارد. ضمن اینکه ورزش موجب ارتقای سطح سلامت جامعه می شود به همین دلیل از ابتدای حضور در سازمان ورزش شهرداری تبریز به دنبال توسعه ورزش همگانی بوده ایم که طرح “صبح و ورزش” و المپیاد ورزشی محلات تبریز از جمله طرح های موفق در این رابطه بوده است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.