حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دیدار مردمی مهندس ایرج شهین باهر با شهروندان

شناسه : 10064 26 دسامبر 2017 - 11:18 591 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز بعد از ظهر امروز سه شنبه با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد. به گزارش تبریز ما ، دیدار مردمی مهندس ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز در راستای ارتباط رو در روی شهروندان با شهردار تبریز است که در آن شهروندان […]

دیدار مردمی مهندس ایرج شهین باهر با شهروندان
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز بعد از ظهر امروز سه شنبه با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

به گزارش تبریز ما ، دیدار مردمی مهندس ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز در راستای ارتباط رو در روی شهروندان با شهردار تبریز است که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار تبریز می پردازند.

همچنین روزهای دوشنبه هر هفته دیدار مردمی شهرداران مناطق مختلف شهرداری تبریز برگزار می شود و آن دسته از مسائل و مشکلات شهروندان که نیاز به بررسی بیشتر و دستور شهردار تبریز دارد از مناطق به شهرداری مرکز ارجاع شده و در دیدار شهردار تبریز مطرح می شود.

شهرداران مناطق مختلف شهرداری کلانشهر تبریز و همچنین تعدادی از مدیران سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز در دیدار شهردار با شهروندان حضور داشته و به صورت موردی به مشکلات شهروندان رسیدگی کردند.

گفتنی است ملاقات مردمی شهردار کلانشهر تبریز امروز بعد از ظهر در محل سالن جلسات عمارت جدید شهرداری تبریز برگزار شد.

جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رودرو و بدون واسطه مردم با شهردار، تکریم ارباب رجوع در راستای میثاق شهرداری کلانشهر تبریز با شورای شهر تبریز از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار تبریز با شهروندان می باشد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.