حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

درخواست جالب عضو شورا از شهروندان تبریزی در آستانه عید نوروز

شناسه : 12436 19 مارس 2018 - 5:05 233 بازدید

تبریز ما: عضو هیات رییسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز در آستانه عید نوروز، درخواست جالبی را از مردم تبریز مطرح کرد. کریم صادقزاده تبریزی به همراه مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، معاونت خدمات شهری واجرایی منطقه ۸ تبریز و مدیریت مجمع خیریه تبریز از بازارچه خیریه تبریز دیدار و بازدید […]

درخواست جالب عضو شورا از شهروندان تبریزی در آستانه عید نوروز
پ
پ


تبریز ما: عضو هیات رییسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز در آستانه عید نوروز، درخواست جالبی را از مردم تبریز مطرح کرد.

کریم صادقزاده تبریزی به همراه مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، معاونت خدمات شهری واجرایی منطقه ۸ تبریز و مدیریت مجمع خیریه تبریز از بازارچه خیریه تبریز دیدار و بازدید کرد.

صادقزاده در حاشیه این بازدید در گفتگو با غرفه داران دستفروش که نزدیک به ۴۵۰ غرفه بودند گفت: این بازارچه به جهت ساماندهی وضعیت دستفروشان در منطقه بازار ایجاد شده و یکی از محوری ترین برنامه شهرداری و شورای شهر تبریز است که امیدواریم در سال ۱۳۹۷ نیز رضایت شهروندان عزیز را کسب کنیم.

در این بازدید عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان سخنانی از ساماندهی دستفروشان ابراز امیدواری کرد و شکل گیری شخصیت اجتماعی برای عزیزان دستفروش را از اهداف اصلی این طرح عنوان نمود.

وی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی که از طرف شورای شهر تبریز شکل گرفته است این طرح در تمامی مناطق به اولویت انجام پذیرد و در رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ شهر زیبای تبریز را با تمام زیبایی هایش به میهمانان عزیزمان معرفی نماییم.

صادقزاده گفت: انتظار داریم در کنار اجرای تمام طرح های ارائه شده از طرف شورا و شهرداری در قالب طرح “گوزل تبریزیم” عزم جدی و حمایت همشهریان عزیزمان ما را در تحقق اهداف و سیاست های عالیه شورا و شهرداری یاری نماید و تبریز را الگویی برای سایر شهرهای کشور سازیم.

وی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز از همشهریان محترم درخواست کرد که در آخرین روزهای پایانی سال با بازدید و خرید از این غرفه ها سفره نان فروشندگان عزیز را پررنگ نمایند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.