حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دسته شاه حسین گویان موکب جنت الحسین بر پاشد

شناسه : 8319 07 نوامبر 2017 - 15:55 217 بازدید

مراسم عزاداری و دسته شاه حسین گویان موکب جنت الحسین شهرداری تبریز برپاشد. به گزارش تبریز ما، عصر امروز با حضور خادمان موکب جنت الحسین شهرداری تبريز و زائران آذری اربعین حسینی، عزاداری و شاه حسین گویان در عمود 1394 جاده قدیم نجف کربلا برگزار شد. بر اساس این گزارش، خواندن روضه حضرت علی اصغر […]

دسته شاه حسین گویان موکب جنت الحسین بر پاشد
پ
پ


مراسم عزاداری و دسته شاه حسین گویان موکب جنت الحسین شهرداری تبریز برپاشد.

به گزارش تبریز ما، عصر امروز با حضور خادمان موکب جنت الحسین شهرداری تبريز و زائران آذری اربعین حسینی، عزاداری و شاه حسین گویان در عمود 1394 جاده قدیم نجف کربلا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، خواندن روضه حضرت علی اصغر علیه السلام هم حال و هوای خاصی به مناطق اطراف پیاده روی بخشیده بود که حتی زائران غیر آذری و غیر ایرانی هم برای دقایقی به دسته شاه حسین گویان تبریز پیوستند.

بانوان فارس و عرب و آذری هم در حاشیه این مراسم همراه با عزاداران حسینی با روضه های آذری اشک ریخته و به عزاداری پرداختند.

شهرداری تبریز امسال  با برپایی شش خیمه بزرگ در مقابل آتش‌نشانی کربلا و عمود شماره ۱۳۹۴ در خدمت زائران حسینی است و با ارایه خدمات اسکان، طبخ و توزیع روزانه ۳۰ هزار پرس وعده غذایی گرم برای صبحانه، نهار و شام زئران حسینی(ع)، توزیع ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی و فعالیت نانوایی سیار، برپایی سرویس‌های بهداشتی ، حمام‌های سیارو دیگر خدمات با پیش‌بینی ملزومات لازم در خدمت زایران و شهروندان حاضر در این راهپیمایی بزرگ حسینی مشارکت دارد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.