حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خط‌کشی معابر و نصب تابلوهای اسامی معابر در سطح منطقه ۴

شناسه : 7010 04 اکتبر 2017 - 4:52 191 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از اجرای طرح های ترافیکی به منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان، روانسازی ترافیک و جلوگیری از حوادث احتمالی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، رحیم سیاهی با اشاره به اقدامات ترافیکی گفت: در راستای یکسان سازی و بهبود […]

خط‌کشی معابر و نصب تابلوهای اسامی معابر در سطح منطقه ۴
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از اجرای طرح های ترافیکی به منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان، روانسازی ترافیک و جلوگیری از حوادث احتمالی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، رحیم سیاهی با اشاره به اقدامات ترافیکی گفت: در راستای یکسان سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه ها و دسترسی آسانتر شهروندان و نیروهای امدادی و امنیتی به مقصد مورد نظر، ۴۳۷ عدد تابلو اسامی معابر دیگر در سطح حوزه نصب می شود.
وی گفت: خط کشی عابر پیاده یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه ۴ محسوب می شود که اخیرا در خیابان های باهنر، انصاری فرد، کارپیشه، قطران، کوچه باغ، امیرکبیر، دکتر قریب، مقابل مسجد نظیروندی و فرهنگسرای آنا اجرا شد.
سیاهی اضافه کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان، روانسازی ترافیک و جلوگیری از حوادث احتمالی، خط کشی محوری در خیابان های شهید رنجبر، شهیدان بلندی، حیدری، حجتی و قدس اجرا شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.