حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برپایی نمایشگاه‎های صنایع دستی زمینه‌ساز معرفی ظرفیت‌های هنری تبریز است

شناسه : 7693 21 اکتبر 2017 - 8:16 219 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز در بازدید از سومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری رضوان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی زمینه‌سازی جهت معرفی و استفاده از ظرفیت های ارزشمند هنر دست و سنتی هنرمندان استان آذربایجان شرقی به خصوص تبریز است. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام والمسلمین احمد […]

برپایی نمایشگاه‎های صنایع دستی زمینه‌ساز معرفی ظرفیت‌های هنری تبریز است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز در بازدید از سومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری رضوان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی زمینه‌سازی جهت معرفی و استفاده از ظرفیت های ارزشمند هنر دست و سنتی هنرمندان استان آذربایجان شرقی به خصوص تبریز است.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی  اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه د قدمی ارزشمند در راستای معرفی توانمندیهای هنری، صنایع دستی و سوغات تبریز است.

وی افزود: نمایشگاه صنایع دستی، هنری رضوان با ایجاد فرصتی برای معرفی داشته های فرهنگی و هنری منطقه آذربایجان و بخصوص تبریز می تواند کمک بزرگی برای توسعه تولیدات و فروش آثار هنرمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز، با حضور در سومین نمایشگاه صنایع دستی، هنری رضوان در جریان تولیدات هنرمندان و زنان سرپرست خانوار کلانشهر تبریز قرار گرفت.

سومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری رضوان (توانمندسازی زنان هنرمند و سرپرست خانوار) فرصتی جدید برای معرفی آثار و تولیدات جمعی از هنرمندان معلول شهر تبریز فراهم کرده است .

گفتنی است، این نمایشگاه با برپایی 150‌ غرفه از تولیدات و آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان و زنان سرپرست خانوار برپا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.