حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

غیبت دوباره چند بازیکن اصلی ماشین سازی در هفته دهم

شناسه : 7685 21 اکتبر 2017 - 5:36 293 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بار دیگر در غیاب چند بازیکن اصلی خود برابر حریف خود به میدان خواهد رفت. هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور فردا با انجام شش دیدار آغاز می شود و طی آن در یکی از مهم ترین بازی ها، تیم ماشین سازی تبریز […]

غیبت دوباره چند بازیکن اصلی ماشین سازی در هفته دهم
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بار دیگر در غیاب چند بازیکن اصلی خود برابر حریف خود به میدان خواهد رفت.

هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور فردا با انجام شش دیدار آغاز می شود و طی آن در یکی از مهم ترین بازی ها، تیم ماشین سازی تبریز برابر اکسین البرز به میدان می رود.
ماشین سازی که کمتر کسی فکر می کرد برابر مشکلات کمرشکن چند ماه اخیر بتواند دوباره سرپا بایستد، اکنون با رسول خطیبی و مدیریت فوق العاده وی و با حمایت های مادی و معنوی محمدرضا زنوزی مطلق و مدیرعاملی سعید حاجی زاده توانسته بر مشکلاتی که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است، فائق آید. 
رسول خطیبی در شرایطی است که ماشین سازی با مشکلات مختلفی دست به گریبان بود و همچنان برخی از این مشکلات پابرجاست.
مصدومیت و محرومیت چند بازیکن اصلی معضلی است که از ابتدای فصل گریبان سبزقباها را گرفته و دست خطیبی را برای انجام کارهای تاکتیکی متنوع تا حدودی بسته است. این مصدومیت ها نیز ماحصل شروع دیرهنگام و بلاتکلیفی ابتدای فصل باشگاه ماشین سازی است که آثار مخرب آن حتی امروز هم در تیم دیده می شود.
از طرفی اشتباهات داوری هم در نتیجه های تیم ماشین سازی در چند هفته اخیر تاثیرگذار بوده و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند تا در بازی فردا برابر اکسین البرز، اشتباهات داوری به حداقل برسد. 
ماشین سازی برای بازی فردا بازهم چند بازیکن مصدوم و محروم دارد و خطیبی نمی تواند از تمام داشته های خود استفاده کند و باید منتظر ماند و دید که این مربی وفادار به فوتبال تبریز چه حربه ای برای شکست اکسین در ذهن خود دارد. 
دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و اکسین البرز از چارچوب بازی های هفته دهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور از ساعت 15:15 فردا شنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.