حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هفت پروژه شهرداری منطقه ۴ با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

شناسه : 11490 03 فوریه 2018 - 6:36 221 بازدید

تبریز ما: همزمان با سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور شهردار تبریز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، خادنواده‌های معظم شهدا و شهروندان، هفت پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی شهرداری منطقه ۴ تبریز به بهره‌برداری رسید. به گزارش تبریز ما، افتتاح پروژه‌های کانال دفع آبهای سطحی ستارخان، ساختمان پست برق […]

هفت پروژه شهرداری منطقه ۴ با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید
پ
پ


تبریز ما: همزمان با سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور شهردار تبریز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، خادنواده‌های معظم شهدا و شهروندان، هفت پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی شهرداری منطقه ۴ تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تبریز ما، افتتاح پروژه‌های کانال دفع آبهای سطحی ستارخان، ساختمان پست برق خادم گمرک در خیابان بهار، روشنایی پیرامون میدان آذربایجان، اصلاح نورپردازی تقاطع غیر همسطح میدان جهاد، مرمت و بازسازی آیت‌الله انگجی، سه دهنه پل عابر گذر در خیابان شهیدان ذاكر و طرح‌های مختلف کفسازی، پیاده‌روسازی و تحکیم معابر حوزه، پروژه‌های شهرداری منطقه ۴ تبریز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی است که با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

پروژه کانال ستارخان با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، طراحی و اجرا شده و با راه‌اندازی آن، یکی از معضلات زیست محیطی غرب شهر مرتفع می‌شود.

عملیات عمرانی ساختمان پست برق خادم گمرک در خیابان بهار با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ ریال، در زمینی به مساحت ۵۰متر و با لحاظ تمام زیرسازی‌ها فنی و ایمنی برق‌رسانی، احداث شده و به زودی توسط شرکت توزیع برق، تجهیز می‌شود.

بهره‌برداری از سیستم روشنایی پیرامون میدان آذربایجان و اصلاح نورپردازی تقاطع غیر همسطح میدان جهاد از دیگر طرح‌های منطقه ۴ است که نقش موثر در زیباسازی و افزایش ایمنی تردد در این دو مسیر شریانی خواهد داشت.

مرمت و بازسازی مقبره مرحوم آیت‌الله انگجی با نظارت کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و با ۱ میلیارد ریال هزینه، به پایان رسیده‌است.

راه‌اندازی سه دهنه پل عابر گذر در خیابان شهیدان ذاكر از مطالبات شهروندان بوده و موجب سهولت تردد و ایمن‌سازی مسیر خواهد شد.

بهره‌برداری از طرح‌های مختلف کفسازی، پیاده‌روسازی و تحکیم معابر حوزه از دیگر پروژه‌های دهه فجر منطقه ۴ است که افتتاح شد.

بخشی از حوزه منطقه ۴ شامل بافت قدیمی و فرسوده است و با توجه به همین ویژگی، طرح‌های مختلف عمرانی، خدماتی و ترافیکی محلات، تکمیل شده و همزمان با سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، به بهره‌برداری رسیده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.