حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جریمه 20 درصدی یحیی برای کسب سهمیه آسیایی!

شناسه : 10252 01 ژانویه 2018 - 3:46 238 بازدید

تبریز ما: بیست درصد از قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه تراکتورسازی تبریز کسر گردید. سایت باشگاه تراکتورسازی با انتشار خبری غیر منتظره و حیرت انگیز در فاصله 5 روز تا دیدار حساس این تیم برابر استقلال اعلام کرد یحیی گل محمدی 20 درصد قرارداد خود را جریمه شده است. در بیانیه ای که روی […]

جریمه 20 درصدی یحیی برای کسب سهمیه آسیایی!
پ
پ


تبریز ما: بیست درصد از قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه تراکتورسازی تبریز کسر گردید.

سایت باشگاه تراکتورسازی با انتشار خبری غیر منتظره و حیرت انگیز در فاصله 5 روز تا دیدار حساس این تیم برابر استقلال اعلام کرد یحیی گل محمدی 20 درصد قرارداد خود را جریمه شده است.

در بیانیه ای که روی سایت این باشگاه منتشر شده، آمده است ” پیرو شکست مقابل استقلال خوزستان و کنار رفتن از مسابقات جام حذفی که می توانست موجب کسب سهمیه برای تراکتورسازی گردد همچنین ارائه بازی ضعیف مقابل پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و مصاحبه سرمربی باشگاه ،‌قبل و بعد از بازی مقابل پرسپولیس تهران که موجب تحقیر تیم محبوب آذربایجان گردیده 20% از مبلغ قرارداد آقای یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه کسر می گردد.همچنین انتظار می رود در هفته های آینده تحول مثبتی در روند حرکتی تیم ایجاد شده و با کسب نتایج مناسب ضمن جبران نتایج ضعیف هفته های گذشته سهمیه حضور در مسابقات آسیایی کسب شود.”

یحیی گل محمدی در ابتدای فصل و در شرایطی که تراکتورسازی دومین محرومیت خود از پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر می گذاشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت و با بازیکنان جوان و کم نام و نشان در لیگ برتر حاضر شد. کادرفنی جدید تراکتورسازی امید زیادی داشتند تا بتوانند بعد از استفاده از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی تیم متحول شده ای را برای نیم فصل دوم تدارک ببینند اما حالا مسئولان این باشگاه بعد از تنها دو هفته از شروع نیم فصل دوم ضمن در نظر گرفتن جریمه ای سنگین، اولتیماتومی غیر رسمی را برای سرمربی این باشگاه در نظر گرفته اند.

هر چند حذف در ضربات پنالتی برابر استقلال خوزستان عملکرد قابل دفاعی برای گل محمدی نیست اما انتظار نتیجه گیری بعد از دو بازی از تیمی که در نیم فصل بعد از یک سال 6 بازیکن جدید به این تیم اضافه شده به نظر منطقی نمی رسد.

در متن بیانیه باشگاه تراکتورسازی به حذف این تیم از جام حذفی، ارائه عملکرد ضعیف برابر تراکتورسازی و مصاحبه گل محمدی قبل و بعد از بازی پرسپولیس به عنوان دلایل این جریمه درنظر گرفته شده اما شاید اینطور به نظر برسد مدیران تراکتورسازی بیشتر تلاش می کنند تا ضمن تبرئه خود از نتایج و شرایط این باشگاه،با جدا کردن سهم مدیریتی برای خود حاشیه امن ایجاد کنند.

باشگاه تراکتورسازی این روزها درگیر حواشی زیادی است و بر هم زدن تمرکز تیم و کادرفنی در آستانه دیدار حساس با استقلال با جریمه کردن شخص سرمربی و البته مطرح کردن اولتیماتوم غیر رسمی به گل محمدی می تواند شرایط این تیم پیش از دیدار با استقلال را بحرانی تر کند. به ویژه آنکه این روزها شایعات زیادی مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام و مصطفی دنیزلی به عنوان جانشین احتمالی گل محمدی به گوش می رسد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.