حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جداول و پیاده رومعابر با 30 میلیارد ريال اعتبار بهسازی و مرمت می شود

شناسه : 13139 30 آوریل 2018 - 6:18 324 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه پنج از آغاز بهسازی و مرمت جداول و پیاده رو معابر با 30 میلیارد ريال اعتبار در سالجاری خبر داد. به گزارش تبریز ما،  حسین درسخوان با اعلام این مطلب گفت : بهسازی مسیر پیاده راه خیابان کرم زاد و 35 متری میثاق به طول 500 متر […]

جداول و پیاده رومعابر با 30 میلیارد ريال اعتبار بهسازی و مرمت می شود
پ
پ


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه پنج از آغاز بهسازی و مرمت جداول و پیاده رو معابر با 30 میلیارد ريال اعتبار در سالجاری خبر داد.

به گزارش تبریز ما،  حسین درسخوان با اعلام این مطلب گفت : بهسازی مسیر پیاده راه خیابان کرم زاد و 35 متری میثاق به طول 500 متر آغاز شده و در سایر معابر اصلی نیز جداول و پیاده روها در صورت نیاز مرمت می شود .

وی افزود : امسال با 2 هزار میلیارد ريال اعتبار پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی در سطح حوزه اجرا می شود که مرمت جداول و پیاده روها به علت درخواست شهروندان در اولویت قرار گرفته است.

 وی در این رابطه تصریح کرد 30 میلیارد ، بدین منظور پیش بینی شده است . 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.