حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور مستمر و ۲۴ ساعته دستکاه نظارت سازمان مدیریت پسماند در راستای اجرای طرح “گوزل تبریزیم”

شناسه : 9343 05 دسامبر 2017 - 4:19 551 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از حضور مستمر و ۲۴ ساعته دستکاه نظارت سازمان مدیریت پسماند در راستای اجرای طرح “گوزل تبریزیم” خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز،علیرضا اصغری با بیان مطلب فوق افزود: اجرای طرح گوزل تبریزیم در سطح شهر با طرحی […]

حضور مستمر و ۲۴ ساعته دستکاه نظارت سازمان مدیریت پسماند در راستای اجرای طرح “گوزل تبریزیم”
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از حضور مستمر و ۲۴ ساعته دستکاه نظارت سازمان مدیریت پسماند در راستای اجرای طرح “گوزل تبریزیم” خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز،علیرضا اصغری با بیان مطلب فوق افزود: اجرای طرح گوزل تبریزیم در سطح شهر با طرحی جامع خدماتی و زیباسازی می باشد که سازمان مدیریت پسماند نیز در این طرح با برنامه ریزی دقیق و حضور مستمر ناظرین این سازمان و با همکاری معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه همواره در تلاش جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات ارائه شده و رضایت شهروندان در حوزه تنظیف و رفت و روب معابر و جمع آوری پسماندهای شهری می باشد. 

وی افزود: دقت بیشتر در امر نظارت بر عملکرد پیمانکاران حوزه معاونت خدمات شهری در خصوص مبلغ پیمان ، جرائم و تناژ پسماندهای شهری مهمترین وظیفه سازمان مدیریت پسماند به عنوان رکن اساسی سیستم نظارتی می باشد. 

علیرضا اصغری با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن قانون مدیریت مدیریت پسماند ها و تامین بهداشت و سلامت محیط شهری، ضرورت نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران فعال در حوزه خدمات شهری افزود: با توجه به افزایش مدت زمان قراردادهای پیمانکاری از یک سال به سه سال و تجهیز کردن پیمانکاران با افزایش بالغ بر ۷۱ دستگاه خودروهایی در مالکیت خود بخش خصوصی، این امر در جهت توانمندسازی پیمانکاری خدمات شهری و ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهر و شهروندان خواهد بود. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان گفت: پیمانکاران بازوی کمکی شهرداری در پاکیزه سازی شهر هستند و در عین حال ضمن مسدود ساختن تمام راه های بروز تخلف می بایست با پیمانکارانی که بر اساس قرارداد فی ما بین از دفترچه خود عدول کرده اند بر اساس همان قرارداد با افراد متخلف برخورد شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.