حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آماده‌سازی بازار برای رویداد تبریز ۲۰۱۸، در گرو مدیریت همدل دستگاه‌های مختلف اجرایی

شناسه : 8125 04 نوامبر 2017 - 10:17 155 بازدید

تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز با اشاره به مشکلات و چالش‌های بازار تبریز، گفت: برنامه‌های آماده‌سازی بازار برای رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸، نیازمند مدیریت همدل دستگاه‌های مختلف اجرایی و مشارکت بازاریان و اصناف است. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی در جلسه راهبردی پروژه بازار بزرگ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز […]

آماده‌سازی بازار برای رویداد تبریز ۲۰۱۸، در گرو مدیریت همدل دستگاه‌های مختلف اجرایی
پ
پ


تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز با اشاره به مشکلات و چالش‌های بازار تبریز، گفت: برنامه‌های آماده‌سازی بازار برای رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸، نیازمند مدیریت همدل دستگاه‌های مختلف اجرایی و مشارکت بازاریان و اصناف است.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی در جلسه راهبردی پروژه بازار بزرگ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز در چند سال گذشته، برنامه‌های تحکیم بازار را با اقدامات گسترده و بودجه‌گذاری‌های دایمی پوشش داده است؛ عملیات کف‌سازی در بازارهای قیزبستی، قندفروشان، حرم‌ خانه، کفاشان، سرای گرجیلر، از جمله اقدامات شهرداری در بازار تاریخی تبریز بوده که جمعاً به وسعت ۸ هزار مترمربع، با سنگ‌های مقاوم سازگار با فضای تاریخی بازار اجرا شده‌ است.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری بازار، اظهار داشت: با توجه به فرصت محدود تا «تبریز ۲۰۱۸» مرمت سرویس‌های بهداشتی و کف‌سازی محوطه‌های باز، از ضرورت‌هایی است که باید پیش از آغاز دوره سرما، تسریع شود.

سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد: دو مجموعه میراث فرهنگی و شهرداری بریز، با درک دقیقی که از وظایف و ماموریت‌های یکدیگر دارند، باید مشکلات ساختاری بازار را در قالب یک مدیریت همدل و متحد رفع کنند.

در این جلسه مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و شهردار منطقه ۸ تبریز نیز حضور داشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.