حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

 تمهیدات ویژه سازمان مدیریت پسماند در ایام عزاداری اربعین حسینی 

شناسه : 8346 08 نوامبر 2017 - 7:33 408 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از  تمهیدات ویژه سازمان مدیریت پسماند در ایام عزاداری اربعین حسینی خبر داد. به گزازش تبریز ما، علیرضا اصغری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت :نظافت و پاکیزگی شهر در ایام عزاداری عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) نیازمند همکاری […]

 تمهیدات ویژه سازمان مدیریت پسماند در ایام عزاداری اربعین حسینی 
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از  تمهیدات ویژه سازمان مدیریت پسماند در ایام عزاداری اربعین حسینی خبر داد.

به گزازش تبریز ما، علیرضا اصغری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت :نظافت و پاکیزگی شهر در ایام عزاداری عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) نیازمند همکاری شهروندان و هیئات مذهبی است . 

اصغری گفت: سازمان مدیریت پسماند با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه هشت ، طبق سنوات گذشته و همچنین ایام عاشورا و تاسوعای حسینی برنامه های ویژه پاکسازی و آموزش شهروندی را در بازار بزرگ تبریز دارد . 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز ادامه داد: در آستانه ماه محرم جلسات هم فکری و همکاری با فعالان مذهبی برگزار شده بود که خوشبختانه در این زمینه همکاری بسیار نزدیکی با سازمان مدیریت پسماند داشته و دارند، و به امید خدا عزاداری اربعین در محیطی تمیز و زیبا فراهم میشود . 

وی با اشاره به اینکه در طول مسیر عزاداری هیئات حسینی در بازار تبریز کیسه های مخصوص پسماند تر  و همچنین کیسه باکس های پسماند خشک نصب شده است، ادامه داد: در طول مسیر عزاداران حسینی و اطراف بازار بزرگ بنر های جهت آگاه سازی و اموزش شهروندی در راستای مدیریت اصولی پسماندها نصب شده است . 

اصغری با تاکید بر ضرورت حفظ زیبایی و نظافت شهر از سوی تمامی شهروندان گفت: عوامل خدماتی ، ناظرین سازمان پسماند و پاکبانان با لباس های مخصوص، جهت پاکسازی در اسرع وقت حضور خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: با توجه به همکاری سازمان پسماند و شهرداری منطقه هشت و همچنین هیئات مذهبی ، انتظار میرود همزمان با توزیع نذری ، جمع آوری زباله به عنوان یک اقدام شهروندی و خداپسندانه در روز اربعین لحاظ شود .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.