حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری همایش بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی

شناسه : 7301 11 اکتبر 2017 - 5:17 234 بازدید

تبریز ما: همایش بیست و پنجمین سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در سالن اجلاس سران با حضور پدر شهید حججی برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز، این مراسم با حضور مقامات کشوری و لشکری، روسای واحدهای استانی، موسسات و مراکز آموزش عالی دانشگاه جامع […]

برگزاری همایش بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی
پ
پ

تبریز ما: همایش بیست و پنجمین سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در سالن اجلاس سران با حضور پدر شهید حججی برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز، این مراسم با حضور مقامات کشوری و لشکری، روسای واحدهای استانی، موسسات و مراکز آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی در محل سالن اجلاس سران برگزار گردید .
در این مراسم علاوه بر رونمایی از دستاوردها و اقدامات برجسته دانشگاه جامع، از روسای قبلی دانشگاه ها ، بازنشستگان و خانواده معزز شهدا با حضور مسئولین کشوری تجلیل گردید .
رویکرد مهارت آموزشی و کارآفرینی ، توجه به اولویت های بخشهای صنعتی و اقتصادی جامعه و تلاش برای بهره وری در حوزه تحصیلات دانشگاهی از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

 

 


 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.