حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«تبریز 2018» زمینه‌ساز حضور شهروندان اندونزی در تبریز خواهد بود

شناسه : 10447 04 ژانویه 2018 - 9:02 253 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سفیر اندونزی در کشورمان اظهار داشت: تبریز به واسطه هنر و صنعت زیبای فرش، برای اندونزیایی‌ها و به خصوص هنرمندان و بازارگانان جاکارتا معروف است. به گزارش تبریز ما، اوکتاوینو علیم‌الدین  در دیدار با شهردار تبریز و رئیس‌شورای اسلامی شهر، با بیان این مطلب، گفت: ارتباطات تنگاتنگ تبریز با کشورها و شهرهای […]

«تبریز 2018» زمینه‌ساز حضور شهروندان اندونزی در تبریز خواهد بود
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: سفیر اندونزی در کشورمان اظهار داشت: تبریز به واسطه هنر و صنعت زیبای فرش، برای اندونزیایی‌ها و به خصوص هنرمندان و بازارگانان جاکارتا معروف است.

به گزارش تبریز ما، اوکتاوینو علیم‌الدین  در دیدار با شهردار تبریز و رئیس‌شورای اسلامی شهر، با بیان این مطلب، گفت: ارتباطات تنگاتنگ تبریز با کشورها و شهرهای مهم، نشان می دهد که سفر به تبریز، شهری است که در موضوعات مختلف گردشگری، صاحب سبک و سایق ویژه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌‌های علمی شهر تبریز خاطرنشان کرد: دانشگاه تبریز، از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مراکز علمی ایران است؛ این مزیت مهم، میتواند یکی از محورهای همکاری علمی و آموزشی با شهرهای مختلف جاکارتا باشد.

سفیر اندونزی در کشورمان، به شرکت خود در اجلاس سال گذشته وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا در تبریز اشاره کرد و  گفت: شرایط میزبانی و بحث‌های مطرح در آن اجلاس، به جایگاه مهم شهر تبریز در حوزه گردشگری صحه گذاشت.

علیم‌الدین با بیان این‌که حضور در اولین روزهای رویداد گردشگری تبریز 2018 در این شهر، امیدواری را برای دیدارها و همکاری‌های عملی، بیشتر می‌کند، اظهار داشت: با محقق‌شدن این همکاری‌ها، یقین دارم که در آینده‌ای نزدیک، شاهد حضور شهروندان اندونزی در تبریز خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که یکی از اهداف سفر به تبریز، بررسی مشابهت‌های تبریز برای عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی است، گفت: «جافا» در غرب اندونزی، یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در این مورد بررسی شود.

شهردار تبریز در پایان این دیدار، لوح منقش به عمارت تاریخی شهرداری تبریز و «کتاب تبریز» را به سفرای سه تاجیکستان، بوسنی‌و‌هرزگوین و اندونزی در کشورمان  اهدا کرد.

شهردار تبریز در پایان این دیدار، لوح منقش به عمارت تاریخی شهرداری تبریز و «کتاب تبریز» را به سفرای سه کشور تاجیکستان، بوسنی‌و‌هرزگوین و اندونزی در کشورمان  اهدا کرد.

سفرای سه کشور تاجیکستان، بوسنی‌و‌هرزگوین و اندونزی در کشورمان در پایان دیدار با شهردار تبریز، از موزه فرش شهرداری تبریز بازدید کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.