حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شورای شهر، حامی و پشتیبان شهردار منتخب خواهد بود

شناسه : 6839 28 سپتامبر 2017 - 4:42 180 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز با صدرو بیانیه‌ای، با اشاره به این‌که عمل به قانون فصل‌الخطاب است، تاکید کرد که شورای اسلامی شهر، از همراهی و حمایت شهردار منتخب دریغ نخواهد کرد. به گزارش تبریز ما، کریم صادق‌زاده در این بیانیه، ضمن تبریک به شهردار منتخب تبریز، خاطرنشان کرده‌است: تمام […]

شورای شهر، حامی و پشتیبان شهردار منتخب خواهد بود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز با صدرو بیانیه‌ای، با اشاره به این‌که عمل به قانون فصل‌الخطاب است، تاکید کرد که شورای اسلامی شهر، از همراهی و حمایت شهردار منتخب دریغ نخواهد کرد.

به گزارش تبریز ما، کریم صادق‌زاده در این بیانیه، ضمن تبریک به شهردار منتخب تبریز، خاطرنشان کرده‌است: تمام افراد مطرح‌شده برای این مسئولیت، از دید ما انسان‌های خدوم و شایسته‌ای بودند و یقیناً همکاران گرانقدرم که همانند حقیر نامزد دیگری را برای اداره کلانشهر تبریز برگزیده بودند، اینک برای ارتقای وضعیت شهر، از همراهی و مساعدت شهردار منتخب دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که ایجاد فضای همدلی و تشریک مساعی نخستین گام در اداره شهرمان خواهد بود، متذکر شده است: بعد از صدور حکم ایشان توسط وزیر محترم کشور، قطعا کمک و پشتیبان شهردار منتخب خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این‌که زمان بسیار اندکی برای تبریز 2018 پیش رو داریم، یادآور شده است: ضرورت دارد که با برنامه‌ریزی علمی و عملی، بهره‌برداری حداکثری را از این فرصت داشته باشیم؛ در این صورت، تبریز 2018 می تواند در اشتغال‌زائی و درآمدزائی نقش ممتاز و برجسته‌ای داشته باشد.

صادق‌زاده در ادامه این بیانیه آورده است: انتظار دارم که شهردار منتخب، در درجه اول، خود را به معنای واقعی، شهردار آحاد مردم تبریز بدانند و فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی به وظایف تعریف‌شده ذاتی و قانونی عمل کنند.

شایسته‌سالاری، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری، ضرورت شفافیت مالی، تکریم نیروی انسانی، توجه به معضل حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده، ایجاد منابع درآمدی پایدار، تسریع در تکمیل پروژه های اساسی شهر از قبیل میدان آذربایجان و مقبره‌الشعرا و تعامل با دستگاه‌های اجرایی، از دیگر محورهای مورد تاکید صادق‌زاده در این بیانیه است.

وی همچنین در این بیانیه، از تمام کاندیداهای شهرداری تبریز قدردانی کرده و شهردار جدید را به بهره‌مندی از برنامه‌ها و تجارب گرانبهای دیگر نامزدها، توصیه کرده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.