حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تسهیل امور و پایین آوردن تعرفه عوارض در بودجه سال آینده مورد توجه شوراست

شناسه : 11016 21 ژانویه 2018 - 4:56 259 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر توجه شورای شهر تبریز در خصوص پایین آوردن میزان تعرفه عوارض محلی و همچنین تسهیل امور در بودجه سال 1397 شهرداری تبریز تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مصوبه عدم نصب بنر و داربست در سطح […]

تسهیل امور و پایین آوردن تعرفه عوارض در بودجه سال آینده مورد توجه شوراست
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر توجه شورای شهر تبریز در خصوص پایین آوردن میزان تعرفه عوارض محلی و همچنین تسهیل امور در بودجه سال 1397 شهرداری تبریز تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مصوبه عدم نصب بنر و داربست در سطح شهر تبریز گفت: از مجموعه شهرداری و زیباسازی انتظار داریم عدم نصب بنر و داربست در سطح شهر را مد نظر قرار دهند و همچنین طرح های جایگزین نصب بنر را هر چه سریعتر جایگزین نمایند.

اکبرنژاد با اشاره به اینکه ما هر چه داریم مربوط به شهدا و انسانهای بزرگی هست که در کشور زحمت کشیده اند افزود: آسان سازی امور و کرامت انسانی باید مورد توجه شورا قرار گیرد و با استفاده از علوم جدید هر اندازه که می توانیم مراجعات حضوری مردم به شهرداری و سایر ادارات را کم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به حساسیت برررسی لایحه عوارض محلی و بودجه سال آینده تبریز افزود: اعضای شورا در تصویب بودجه و تعرفه عوارض محلی به دنبال سهل کردن امور و پایین آورده تعرفه ها برای ایجاد اشتغال هستند تا بلکه اتخاذ راهکارهای مناسب به رونق اقتصادی و تولید ثروت در جامعه بیانجامد.

در جلسه این هفته شورای شهر، دکتر شیری زاده، قائم مقام دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مناسبت روز پرستار در صحن شورا حضور یافت و به ارائه گزارشی در حصوص این دانشگاه با سابقه پرداخت.

شیری زاده گفت: ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شورای شهر، انتظار مساعدت در مورد برخی امور از این نهاد مردمی داریم.بنای دانشکده پرستاری و مامایی با بیش از 150 سال قدمت بعنوان یک اثر تاریخی، نیاز جدی به مرمت و بازسازی دارد

این دانشکده به عنوان اولین آکادمی علمی در سطح کشور شناخته می شود. با یک سرمایه گذاری مختصر می توان این بنای تاریخی را با بهره وری بیشتر مورد استفاده قرار داد.

در ادامه لایحه اهدای مبلغ دیرکرد عوارض سالیانه نوسازی، کسب و پیشه و خودرو و … در صحن شواری شهر مطرح شد. در این باره دکتر محمدباقر بهشتی رئیس کمیسون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: کمیسیون با بخشودگی دیرکرد این عوارض به شرط پرداخت تا پایان سال 96 موافقت کرده است.

فرج قلیزاده رئیس کمسیون اجتماعی و فرهنگی نیز گفت: ضرورتی ندارد که در این فرصت محدود برای بررسی لایحه تعرفه عوارض، زمان شورای شهر مصروف به بررسی چنین لوایحی شود چنانچه منظور شهرداری از اهدای این مبلغ، «هبه» بوده باشد، باید سقف آن مشخص بوده باشد.

همچنین در ادامه جلسه، لایحه‌ ی اهدای جریمه دیرکرد عوارض سالیانه نوسازی، کسب و پیشه و خودرو و جمع آوری پسماند برای مودیانی که تا پایان سال 96نسبت به پرداخت نقدی اصل عوارض اقدام کنند تصویب شد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه عنوان کرد: پیروصحبت های آقای دکتر قلیزاده و پاسخ آقای محمدزاده و همینطور شهردار تبریز، ایشان درخواست زمان برای پاسخ به مطالب مطروحه داشته اند که با توجه به عدم حضور شهردار در نشست امروز، از آقای دکتر قلیزاده می خواهیم صحبت هایشان را به جلسات آتی موکول فرمایند.

در ادامه جلسه امروز شورای شهر تبریز بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی مورد بررسی آغاز شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.