حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز ۲۰۱۸ برای زائران اربعین حسینی معرفی می شود

شناسه : 8101 04 نوامبر 2017 - 4:04 249 بازدید

[ad_1] تبریز ما: تبریز ۲۰۱۸ در گردهمایی بزرگ اربعین امسال توسط شهرداری تبريز معرفی می شود. به گزارش تبریز ما، غرفه فرهنگی «تبریز ۲۰۱۸» در کربلای معلی با توزیع محصولات فرهنگی، به معرفی دستاوردهای بین‌المللی تبریز و  ریشه‌های خواهرخواندگی این شهر با کربلای  معلی می‌پردازد. شهرداری تبریز امسال با برپایی غرفه تبریز پایتخت گردشگری جهان […]

تبریز ۲۰۱۸ برای زائران اربعین حسینی معرفی می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: تبریز ۲۰۱۸ در گردهمایی بزرگ اربعین امسال توسط شهرداری تبريز معرفی می شود.

به گزارش تبریز ما، غرفه فرهنگی «تبریز ۲۰۱۸» در کربلای معلی با توزیع محصولات فرهنگی، به معرفی دستاوردهای بین‌المللی تبریز و  ریشه‌های خواهرخواندگی این شهر با کربلای  معلی می‌پردازد.

شهرداری تبریز امسال با برپایی غرفه تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ در کنار موکب جنت الحسین، سعی در معرفی بیشتر برای مخاطبان دیگر کشورها بخصوص عراقی ها دارد.

ویژه نامه گردشگری به زبان عربی، راهنمای گردشگران خارجی، مسابقات فرهنگی،ایستگاه کودکان و اجرای دیگر برنامه های فرهنگی متنوع در قالب اقدامات برنامه ریزی شده در غرفه تبریز ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

با در نظر داشتن چشم‌انداز گردشگری تبریز ۲۰۱۸ و همچنین برنامه‌های خدماتی که شهرداری تبریز در مناسبت‌های مختلف مذهبی به‌خصوص اربعین حسینی، در این شهر ارائه می‌دهد، شهرداری تبریز امسال مصمم به به بر پایی این غرفه در کربلای معلی شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.