حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایران تیم هجدهم جام جهانی روسیه شد

شناسه : 13661 29 ژوئن 2018 - 10:23 302 بازدید

تبریز ما: تیم ملی فوتبال ایران در بین ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی در رتبه هجدهم قرار گرفت. به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، دور گروهی جام جهانی روسیه به پایان رسید و تیم ملی فوتبال ایران در بین ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در رده هجدهم قرار گرفت. شاگردان کارلوس […]

ایران تیم هجدهم جام جهانی روسیه شد
پ
پ


تبریز ما: تیم ملی فوتبال ایران در بین ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی در رتبه هجدهم قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، دور گروهی جام جهانی روسیه به پایان رسید و تیم ملی فوتبال ایران در بین ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در رده هجدهم قرار گرفت.

شاگردان کارلوس کی‌روش با کسب یک برد و یک مساوی ۴ امتیازی شدند و بهترین عملکرد خودشان را در این رقابت‌ها ثبت کردند. در بین تیم‌های حذف شده جام جهانی فقط سنگال از ایران آمار بهتری دارد و فقط به خاطر گل زده بیشتر بالاتر از ایران قرار گرفت.

نکته جالب این که تیم‌های آرژانتین و ژاپن با کسب ۴ امتیاز توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند؛ جایی که ایران هم توانست به همین تعداد امتیاز دست پیدا کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.