حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تمرکز برنامه‌های ۲۰۱۸ با سامان‌دهی پنج محور گردشگری/ضرورت برخورداری تبریز از حمایت‌های دولتی

شناسه : 8954 23 نوامبر 2017 - 5:19 173 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز گفت: سامان‌دهی محورهای گردشگری را از اهم برنامه‌های ۲۰۱۸ شهرداری تبریز خواند و افزود: محورهای پنج‌گانه مرکز شهر، نقش عمده در تمرکز حضور گردشگران خواهد داشت. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در نشست شورای سیاست گذاری تبریز ۲۰۱۸ با بیان این مطلب اظهار داشت: فعال‌سازی پنج محور گردشگری، شامل […]

تمرکز برنامه‌های ۲۰۱۸ با سامان‌دهی پنج محور گردشگری/ضرورت برخورداری تبریز از حمایت‌های دولتی
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز گفت: سامان‌دهی محورهای گردشگری را از اهم برنامه‌های ۲۰۱۸ شهرداری تبریز خواند و افزود: محورهای پنج‌گانه مرکز شهر، نقش عمده در تمرکز حضور گردشگران خواهد داشت.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در نشست شورای سیاست گذاری تبریز ۲۰۱۸ با بیان این مطلب اظهار داشت: فعال‌سازی پنج محور گردشگری، شامل ۲۷ هکتار بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر، زمینه‌ساز حضور پایدار گردشگران در شهر خواهدبود .

وی اتصال خانه‌های تاریخی، بازار تاریخی، موزه ها را از مزیت‌های مهم محورهای گردشگری شهر خواند.

شهردار تبریز اضافه کرد: مباحث کالبدی شهر، مبلمان شهری، زیباسازی و سایر بحث‌های ساختاری به خصوص در مسیرهای گردشگری، در دستور کار خدمات شهری شهرداری تبریز قرار گرفته‌است.

شهردار تبریز با بیان این‌که افزایش سرویس‌های بهداشتی از ضرورت‌های زیرساختی، رفاهی و خدماتی شهر است، گفت: در آستانه تبریز ۲۰۱۸ شش باب سرویس بهداشتی  توسط شهرداری منطقه ۸ در محدوده مرکزی شهر احداث می‌شود.

شهین‌باهر با اشاره به ضرورت موضوعات فرهنگی اظهار داشت: جذب فرصت‌ میزبانی‌های ملی و بین‌المللی و بزرگداشت مناسبت‌ها و رویدادهای خاص، از راهکارهایی است که با مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی، زمینه مناسبی برای حضور گردشگران فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش شهرداری تبریز در سامان‌دهی بازار گفت: شهرداری منطقه ۸ با مشارکت اصناف و بازاریان، جداره‌سازی و کف‌سازی محورهای مختلف بازار تبریز را با جدیت پیگیری می‌کند.

شهردار تبریز بر لزوم حمایت‌های دولتی تاکید و خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها مشابه حمایت‌هایی که از برخی کلان‌شهرها می‌شود ضروری است و در پشتیبانی طرح‌های کلان عمرانی حایز اهمیت است؛ از سوی دیگر، در جهت‌گیری بین‌المللی شهر نیز امیدواریم دولت و وزارت امور خارجه زمینه لازم برای احیای فعالیت برخی کنسولگری‌ها که سابقه فعالیت در تبریز را دارند، فراهم کند.

ایجاد دو خط پروازی به روسیه و اروپا، امکان استفاده از تاکسی و اتوبوس با پلاک منطقه آزاد ارس در تبریز از جمله درخواست‌های شهردار تبریز از مسئولان استانی و کشوری بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.