حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زمینه همکاری های علمی و پژوهشی سازمان پسماند با مراکز دانشگاهی فراهم است

شناسه : 9433 09 دسامبر 2017 - 7:41 224 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از فراهم بودن زمینه همکاری های علمی و پژوهشی با مراکز دانشگاهی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز علیرضا اصغری در دیدار با دکتر قاسم زاده قائم مقام رئیس دانشگاه تبریز با بیان مطلب فوق […]

زمینه همکاری های علمی و پژوهشی سازمان پسماند با مراکز دانشگاهی فراهم است
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از فراهم بودن زمینه همکاری های علمی و پژوهشی با مراکز دانشگاهی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز علیرضا اصغری در دیدار با دکتر قاسم زاده قائم مقام رئیس دانشگاه تبریز با بیان مطلب فوق ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت پسماندهای شهری تبریز و اجرای پروژه های عظیم زیست محیطی اظهار داشت : در راستای بسط روابط همکاری با مراکز دانشگاهی این سازمان آمادگی کامل دارد تا در زمینه مطالعات تحقیقاتی و پژوهشی پیرامون مسائل زیست محیطی و مدیریت پسماند با مراکز علمی تحقیقاتی و دانشگاهی همکری و همراهی نماید.
وی همچنین افزود: مجتمع دفن و پردازش پسماندهای شهری تبریز بستر مناسبی برای انجام پروژه ههای تحقیقاتی مراکز دانشگاهی می باشد.
در این دیدار همچنین دکتر قاسم زاده قائم مقام رییس دانشگاه تبریز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهری تبریز در زمینه اجرای پروژه های زیست محیطی به ویژه موضوع استحصال انرژی از پسماندهای شهری گفت : بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در زمینه مدیریت پسماند ویژگی بارز پویایی سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز می باشد.
وی همچنین ضمن استقبال از برقراری ارتباط علمی و تحقیقاتی بین دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خواستار تشکیل اتاق فکر مشترک بین سازمان و دانشگاه تبریز شد تا اساتید مجرب و خبره دانشگاهی در کنار کارشناسان خبره شهرداری تبریز در زمینه مسایل زیست محیطی و مدیریت پسماند به بررسی و مطالعات کارشناسی و ارائه نتایج تحقیقات در زمینه احداث نیروگاه زباله سوز و تولید انرژی از پسماندهای شهری بپردازند تا ابهامات موجود با نظریات علمی و کارشناسی رفع گردد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.