حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شروع برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام نوروز در شهرداری منطقه ۶

شناسه : 12342 17 مارس 2018 - 5:36 198 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز، با اجرای برنامه های فرهنگی ویژه ای به استقبال نوروز می رود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ کلانشهر تبریز، از اجرای برنامه های ویژه فرهنگی در آستانه نوروزی، همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸ برای استقبال از سال جدید شمسی […]

شروع برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام نوروز در شهرداری منطقه ۶
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز، با اجرای برنامه های فرهنگی ویژه ای به استقبال نوروز می رود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ کلانشهر تبریز، از اجرای برنامه های ویژه فرهنگی در آستانه نوروزی، همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸ برای استقبال از سال جدید شمسی خبر داد.

وی افزود: طرح «تبریز شهر تمیز، همیشه مهربان» به منظور زیباسازی و اصلاح چهره بصری شهر در جهت افزایش نشاط اجتماعی همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸ در غرب تبریز اجرا می شود.

به گفته شهردار منطقه ۶ کلانشهر تبریز، آماده سازی و تهیه لباسهای تیپ برای نگهبانان و افراد مستقر در ایستگاه های استقبال از میهمانان نوروزی طبق صورتجلسه کمیته استقبال از بهار انجام گرفته است.

شهردار منطقه ۶ همچنین از برگزاری دوره های آموزش شهروندی در مدارس سطح منطقه همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: در این راستا همچنین همایش ماهانه اخلاق و معارف اسلامی با حضور مربیان، هنرجویان و اهالی شمالغرب تبریز در آمفی تئاتر منطقه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی سفره هفت سین در معابر و میادین منطقه، گفت: از اول تا ۱۵ فروردین با ارائه بسته های فرهنگی و گردشگری توسط همکاران شهرداری منطقه ۶ در ایستگاههای ورودی شمالغرب تبریز از میهمانان نوروزی استقبال خواهد شد.

احمدزاده اذعان داشت: در راستای معرفی پتانسیلهای گردشگری و فرهنگی شهر تبریز نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری نوروزانه رضوان در موزه فوتبال تبریز و غرفه های صنایع دستی و غذاهای سنتی در ایستگاه پلیس راه تبریز – مرند برگزار خواهد شد.

احمدزاده، با بیان اینکه مساحت کل فضای سبز منطقه ۶ در محدوده غرب تبریز ۱۱۵ هکتار شامل ۲۸ پارک بزرگ و محله ای بوده و ۴۵ باب مسجد و حسینیه و ۸۵ مرکز آموزشی و تحصیلی دارد، افزود: پارک ها و مساجد امام سجاد (ع) و نبی اکرم (ص) سطح منطقه برای پذیرش و خدمات دهی به میهمانان نوروزی در طول ایام تعطیلات آماده سازی شده اند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.