حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز می تواند میزبان مهمترین رویداد کاراته کشور در 2018 باشد/ از بی مهری ها گلایه مندیم

شناسه : 6614 23 سپتامبر 2017 - 7:52 408 بازدید

تبریز ما: مسئول برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز گفت: در صورت همراهی و همکاری مسئولان تبریز در سال آینده تبریز می تواند میزبان مهمترین رویدا کاراته کشور باشد. به گزارش تبریز ما، علیرضا پورنجمی با اشاره به برگزاری موفق اولین دوره مسابقات جام بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز از […]

تبریز می تواند میزبان مهمترین رویداد کاراته کشور در 2018 باشد/ از بی مهری ها گلایه مندیم
پ
پ

تبریز ما: مسئول برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز گفت: در صورت همراهی و همکاری مسئولان تبریز در سال آینده تبریز می تواند میزبان مهمترین رویدا کاراته کشور باشد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا پورنجمی با اشاره به برگزاری موفق اولین دوره مسابقات جام بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز از ثبت تورنمنت بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز در آینده نزدید خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بعد از 45 سال مسابقه بین المللی کاراته در تبریز با موفقیت و استقبال گسترده برگزار شد اظهار داشت: از 14 سال پیش ورزش کاراته در شهرداری تبریز پایه گذاری شده است و نتیجه فعالیت های ما کسب چندین مقام توسط تیم کاتای شهرداری در تورنمنت ها و لیگ های جهانی و کشوری بوده است.

پورنجمی با اعلام اینکه از مهرماه سال گذشته کاراته در شهرداری تبریز غیرفعال شده است گفت: متاسفانه از مهرماه سال گذشته کاراته در شهرداری تبریز غیرفعال شده است در حالی که قبل از آن 1500 نفر از ورزشکاران خانم و آقا در رده های مختلف این ورزش مشغول فعالیت ورزشی بودند اما در حال حاضر این فعالیت ها متوقف شده است.

وی با اعلام اینکه در صورت ابلاغ ، می توان در کمترین زمان این ورزش را دوباره در شهرداری احیا کرد گفت: بنده به عنوان یک کارمند شهرداری و علاقه مند کاراته آماده ام در صورتی که ابلاغ شود به بهترین نحو و کمترین زمان دوباره فعالیت های کاراته در شهرداری راآغاز کنم.

پور نجمی افزود: علی رغم بی مهری ها و عدم حمایت از طرف برخی افراد توانستیم به صورت شایسته مسابقات بین المللی کاراته جام شهرداری به نام مدافعان حرم را برگزار کنیم در حالی که 90 درصد هزینه ها را با ورودیه ورزشکاران توانستیم تامین کنیم.

استاد بین المللی کاراته با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی کاراته سبک ایشین ریو اوکیناوایی مقدماتی ٢٠١٨ تبریز یادواره شهدای مدافع حرم روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 شهریور ماه در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد افزود:  تیم کاراته کشورمان با کسب 70 مدال طلا، عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز ازمیان 10 کشور را به خود اختصاص داد.

کارمند ورزشکار شهرداری تبریز افزود: در این مسابقات پس از ایران، جمهوری آذربایجان با کسب 30 مدال طلا دوم و کشور افغانستان و عراق با کسب 20 مدال طلا به طور مشترک سوم شدند.

پیشکسوت کاراته تبریز اظهارداشت:  در این مسابقات 800 ورزشکار از کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان، عراق، جمهوری آذربایجان، گرجستان، سوریه، یمن و لبنان به میزبانی تبریز در چهار رشته کومیته، کوبودو، سابمیشن و کاتا در شش رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این مسابقات حضور داشتند.

علیرضا پورنجمی در پایان اظهار داشت: هدف از میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی و دعوت از تیم ها و ورزشکاران مطرح کشورهای اسلامی به تبریز، در راستای آمادگی تبریز برای میزبانی شایسته از رویداد بین المللی تبریز2018 از رویکردهای اساسی شهرداری تبریز بوده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.