حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی

شناسه : 10192 30 دسامبر 2017 - 6:39 234 بازدید

تبریز ما: نائب رئیس فدراسیون کشتی ایران در جلسه مشترکی که با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد از میزبانی تبریز برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی خبر داد.  حمید بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی ایران با اشاره به حضور ۱۷ تیم خارجی در […]

تبریز میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی
پ
پ


تبریز ما: نائب رئیس فدراسیون کشتی ایران در جلسه مشترکی که با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد از میزبانی تبریز برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی خبر داد.

 حمید بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی ایران با اشاره به حضور ۱۷ تیم خارجی در مسابقات بین المللی کشتی در تبریز افزود: سی‌ و‌ هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی در ۲ رشته آزاد و فرنگی برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه مسابقات جام تختی در رشته آزاد در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه در تبریز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات‌ یکی از معتبرترین رقابت‌های جهان محسوب شده و هر ساله با حضور کشتی‌گیران مطرح ایران و جهان برگزار می‌شود.
بنی تمیم گفت: رقابت‌های امسال نظر به طرح رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی ‘فیلا’ به‌صورت انفرادی خواهد بود.
جمشید نظمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست افزود: تبریز آمادگی کامل را برای میزبانی این دوره از رقابتها دارد.
وی خاطرنشان کرد: تبریز ۲۰۱۸ فرصت بسیار مناسبی برای توسعه ورزش آذربایجان شرقی است.
وی اضافه کرد: تبریز ۲۰۱۸ بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در این شهر، در حوزه‌های چون گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و در رأس آنها توجه به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.
نظمی اظهارکرد: تبریز ۲۰۱۸ فرصت بسیار طلایی است برای ورزش استان که باید از آن بهره‌مند شویم و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیونهای ورزشی با تمام توان در کنار مدیران استانی است تا شور و نشاط و هیجان ورزشی را در این رویداد مهم ایجاد کند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ۱۰ رویداد ورزشی علمی و پژوهشی بین المللی و آسیایی برای تبریز ۲۰۱۸ نهایی شده است.
وی اعلام کرد: مسابقات بین المللی کشتی جام تختی بهمن ماه ۹۶ ، جشنوراه بین المللی بومی و محلی ، لیگ جهانی والیبال نشسته ، همایش ۱۵۰ هزار نفری پیاده روی خانوادگی و همگانی ، مسابقات والییبال نوجوانان قهرمانی آسیا ، همایش ۵ هزار نفری کوهروی خانوادگی ، همایش ۱۰ هزار نفری دوچرخه سواری همگانی ، تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان، همایش علمی و پژوهشی بین المللی و مسابقات هندبال جوانان آسیا در سال ۹۶ و ۹۷ با رویکدر تبریز ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد.
نظمی در پایان گفت: موضوع تبدیل شدن آذربایجان شرقی و تبریز به‌عنوان قطب گردشگری جهان اسلام رویداد بسیار مهمی است که حوزه ورزش و جوانان توجه جدی به این مقوله دارد و وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یکی از دستگاه های اجرایی پیشرو در این مقوله است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.