حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور شهرداری تبریز در هشتمین نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه

شناسه : 6879 29 سپتامبر 2017 - 20:54 537 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با حضور جمعی از مقامات استانی و مسئولان محلی و فعالان حوزه گردشگری، هشتمین نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه گشایش یافت. به گزارش تبریز ما، هشتمین نمایشگاه گردشگری و جهانگردی وان از سوی آژانس نمایشگاه آسیا و با حضور بیش از ۹۰  شرکت گردشگری از ترکیه و ایران در مرکز کنگره و […]

حضور شهرداری تبریز در هشتمین نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: با حضور جمعی از مقامات استانی و مسئولان محلی و فعالان حوزه گردشگری، هشتمین نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه گشایش یافت.

به گزارش تبریز ما، هشتمین نمایشگاه گردشگری و جهانگردی وان از سوی آژانس نمایشگاه آسیا و با حضور بیش از ۹۰  شرکت گردشگری از ترکیه و ایران در مرکز کنگره و نمایشگاه اکسپو خاورمیانه در استان وان واقع در شرق ترکیه افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۲۱ اداره استانی فرهنگ و گردشگری٬ نمایندگان موسسات، هتل ها و شرکت های گردشگری حضور دارند.

شهرداری تبریز، با ارائه بسته‌‌های گردشگری و طرح‌های ویژه معرفی «تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ میلادی» در این رویداد گردشگری حضور فعال دارد.

در نخستین روز این نمایشگاه، مراد زورلوغلو، استاندار وان با حضور در غرفه شهرداری تبریز، از طرح‌های گردشگری شهرمان بازدید کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.