حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تا به حال هیچ کس را جهت استخدام در شورا یا شهرداری معرفی نکرده ام

شناسه : 8428 11 نوامبر 2017 - 6:21 208 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فرج محمد قلی زاده، عضو شورای شهر تبریز در خصوص انتشار خبری مبنی بر استخدام چند نفر توسط اعضای شورا، واکنش نشان داد. به گزارش تبریز ما، اخیرا برخی خبرگزاری ها و به تبع آن در فضای مجازی، خبری مبنی بر اینکه چند نفر از طریق اعضای شورای شهر تبریز جهت استخدام […]

تا به حال هیچ کس را جهت استخدام در شورا یا شهرداری معرفی نکرده ام
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: فرج محمد قلی زاده، عضو شورای شهر تبریز در خصوص انتشار خبری مبنی بر استخدام چند نفر توسط اعضای شورا، واکنش نشان داد.

به گزارش تبریز ما، اخیرا برخی خبرگزاری ها و به تبع آن در فضای مجازی، خبری مبنی بر اینکه چند نفر از طریق اعضای شورای شهر تبریز جهت استخدام در شهرداری تحت عناوین راننده، رییس دفتر و… معرفی شده، منتشر شد.

فرج محمد قلیزاده در واکنش به این خبر گفت: ضمن تشکر از حساسیت خبر نگاران محترم و شهروندان گرانقدر ، به استحضار همه شهروندان محترم می رساند، اینجانب همه همکاران خود را از جمع  کارکنان مکرم شهرداری انتخاب کرده ام، لذا، تا به حال هیچ کس را جهت استخدام در شورا یا شهرداری معرفی ننموده ام . 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.