حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احصا نخاله گاه های جدید ساختمانی تبریز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی

شناسه : 7799 24 اکتبر 2017 - 9:19 182 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز گفت: احصا متوازن نخاله گاه های جدید ساختمانی بر اساس موقعیت جغرافیایی و ویژگی های زیست محیطی نیازمند همکاری دستگاه های تخصصی در این زمینه است. به گزارش تبریز ما، علی مدبر در جریان نشست مشترک خود با مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجانی شرقی از تقویت ابعاد […]

احصا نخاله گاه های جدید ساختمانی تبریز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز گفت: احصا متوازن نخاله گاه های جدید ساختمانی بر اساس موقعیت جغرافیایی و ویژگی های زیست محیطی نیازمند همکاری دستگاه های تخصصی در این زمینه است.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر در جریان نشست مشترک خود با مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجانی شرقی از تقویت ابعاد مختلف همکاری دو طرف در زمینه رفع معضلات شاخص های زیستی شهری خبر داد و افزود: بر تعداد محل جمع آوری و دفن نخاله های ساختمانی در تبریز افزوده می شود.

وی اظهار داشت: تعیین محل های جدید نخاله گاه ها ضمن تاکید بر اصول زیست محیطی، نیازمند  توزیع متوازن در مناطق مختلف حومه تبریز است و بر این اساس کارگروه های تخصصی متشکل از کارشناسان معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تشکیل می شود.

مدبر تصریح کرد: حمل نخاله های ساختمانی توسط خودروهای مخصوص روکش دار به نخاله گاه هایی که فاصله زیادی نسبت به کارگاه های ساختمانی دارند علاوه بر افزایش هزینه های حمل و نقل، معضلاتی همچون افزایش بار ترافیکی ناشی از تردد این خود روها را نیز به همراه دارد.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز با تاکید بر تشدید فرآیند و ساز و کار نظارت مستقیم شهرداری تبریز متذکر شد: روند تولید، تفکیک از مبدا نوع نخاله ها، حمل و دفن پسماند ساختمانی رصد و کنترل می شود و در صورت وقوع تخلف در مراحل مختلف سیستم مدیریت پسماند برخورد قانونی و منجر به اعمال جرایم شهرداری می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.