حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقبال مسافران نوروزی از خدمات متنوع کمپ گردشگری میدان آذربایجان

شناسه : 12475 25 مارس 2018 - 3:10 242 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به ارائه خدمات متنوع در کمپ گردشگری این منطقه در میدان آذربایجان گفت: تدارک خدماتی، فرهنگی و گردشگری منطقه ۴ با استقبال مسافران نورزوی مواجه شده است. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی افزود: خودروهایی که به عنوان میهمانان نوروزی و گردشگران از سمت غرب به شهر […]

استقبال مسافران نوروزی از خدمات متنوع کمپ گردشگری میدان آذربایجان
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به ارائه خدمات متنوع در کمپ گردشگری این منطقه در میدان آذربایجان گفت: تدارک خدماتی، فرهنگی و گردشگری منطقه ۴ با استقبال مسافران نورزوی مواجه شده است.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی افزود: خودروهایی که به عنوان میهمانان نوروزی و گردشگران از سمت غرب به شهر تبریز وارد می شوند می توانند در کمپ گردشگری منطقه ۴ به صورت رایگان، خدمات شستشوی خودرو دریافت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به استقرار ستاد نوروزی شهرداری منطقه ۴ در ورودی غربی شهر و با توجه به پیش بینی های لازم به جهت ورود مسافران نوروزی از طریق فرودگاه بین المللی تبریز، بسته های فرهنگی چاپ و در اختیار مسافرین قرار داده می شود.

شهردار منطقه ۴ افزود: این بسته ها حاوی نقشه گردشگری، نقشه اماکن دیدنی تبریز، لوح فشرده، سطل زباله خودرویی، خودکار، دفتر یادداشت و شکلات تبریز است.

وی با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از کمپ عشایری منطقه ۴ اظهار داشت: کمپ عشایری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی برپا شده و در بدو ورود مسافران مورد بازدید و استقبال قرار می گیرد.

امجدی تصریح کرد: در کمپ عشایر با نان محلی یوخا و آش دوغ از مسافران و میهمانان نوروزی پذیرایی می شود.

شهردار منطقه ۴ تبریز، اظهار امیدواری کرد تلاش عوامل اجرایی در استقبال شایسته از مسافران نوروزی و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر، نتیجه‌بخش باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.