حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

باج گیری و سودجویی های مسموم رسانه ای فرهنگ جامعه را به تنزل می کشد

شناسه : 8258 06 نوامبر 2017 - 14:16 220 بازدید

[ad_1] تبریز ما:   به گزارش تبریز ما، با توجه به اهمیت و جایگاه فعالیت صریح و بی طرفانه رسانه های در جامعه گفتگویی با رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز داشتیم که متن آن به شرح زیر می باشد. شکور اکبر نژاد، رئیس شورای شهر تبریز درباره سودجویی و باج گیری عده ای به ظاهر […]

باج گیری و سودجویی های مسموم رسانه ای فرهنگ جامعه را به تنزل می کشد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما:

 

به گزارش تبریز ما، با توجه به اهمیت و جایگاه فعالیت صریح و بی طرفانه رسانه های در جامعه گفتگویی با رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز داشتیم که متن آن به شرح زیر می باشد.

شکور اکبر نژاد، رئیس شورای شهر تبریز درباره سودجویی و باج گیری عده ای به ظاهر اهل مطبوعات اظهار کرد: برای باج گیری و این کارهای مسموم قانون، انسانیت و اخلاق پاسخگوست. چنین شیطنت های مطبوعاتی و رسانه ای رشد فرهنگی جامعه را به تنزل کشیده و حاشیه سازی را در جامعه نهادینه می کند. مطبوعات یکی از وسیله های پررنگ برای رشد و تعالی و توسعه است.

وی در ادامه در رابطه با چنین سوجویی های رسانه ای افزود: اگر مسئولین در گفتار و عمل خود صادق باشند، چنین رسانه هایی جایی برای باج خواستن نخواهند داشت. قطعا ما مسئولین اگر اشتباهاتی داشته باشیم برای سرپوش گذاشتن به کارهایمان باج خواهیم دهیم، و گرنه از کسی که کردار صحیحی دارد نمی توان باج گیری کرد.
امیدوارم شهروندان و رسانه ها با رعایت حقوق شهروندی، شرع و قانون، ریشه ی چنین سودجویی ها را در تمام جوانب و حیطه ها به خصوص در مطبوعات ریشه کَن کنند.

رئیس شورای شهر تبریز در پایان اشاره کرد: در دنیای دموکراسی امروز، یکی از نمود های پررنگ آن آزادی عمل دادن به مطبوعات و رسانه ها است، این آزادی عمل باید در حدود قوانین، اخلاق و انسانیت باشد. انتقاد از جانب این حیطه ها همیشه سازنده است و انتقاد سازنده می تواند جامعه را پرسش گر و آماده پیشرفت کند و زمینه توسعه را فراهم کند، اما انتقاد نباید به سمت ناحق گویی و باج گیری برود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.