حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم

شناسه : 9346 05 دسامبر 2017 - 5:29 207 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم خبر داد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی در این خصوص گفت: مایه مباهات فعالان فرهنگی و هنری شهر است که پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم همزمان با رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ و میزبانی شهرمان […]

برگزاری آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم خبر داد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی در این خصوص گفت: مایه مباهات فعالان فرهنگی و هنری شهر است که پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم همزمان با رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ و میزبانی شهرمان از مهمانان جهان اسلام، معرف فرهنگ شهرمان خواهد بود.

وی افزود: به عنوان گام ورودی به این برنامه ها، آیین رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی تبریزیم با حضور استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مقامات عالی رتبه کشوری و استانی روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه در محل سالن شورا در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با تکیه بر همراهی هنرمندان متعهد و دلسوز عرضه هنرهای نمایشی و پس از برگزاری موفق چهار دوره قبلی، پنجمین جشنواره نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم با انتشار فراخوان وارد بخش اجرایی می شود.

حمیدی تصریح کرد: این جشنواره با دارا بودن کوله باری از تجارب ادوار پیشین و با دلگرمی دلسوزان توانمند هنرهای نمایشی در شهر تبریز، استان آذربایجان شرقی و سراسر کشور، با شرایط اعلام شده آماده دریافت آثار هنرمندان در بخشهای چهارگانه است و زمینه ساز توسعه فرهنگی شهر همزمان با سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

گفتنی است پنجمین جشنواره نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم به عنوان حرکتی هنری و شهروندی، به شکل اختصاصی به بیان مسائل شهروندی و ویژگیهای شهر سالم و شهروند خوب خواهد پرداخت تا زمینه ساز توسعه پایدار شهر تبریز و دیگر نقاط کشور را با مشارکت شهروندان و هنرمندان فراهم سازد.

همچنین آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم با حضور مقامات بلندپایه استانی، اهالی فرهنگ و ادب شهر، شهروندان هنردوست، اهالی رسانه و هنرمندان روز ۱۴ آذرماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل تالار شورا در عمارت تاریخی شهرداری در میدان ساعت برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.