حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باغ آبادی: هدف ما تبدیل شهرداری به سکوی پرتاب استعدادها است

شناسه : 13695 01 جولای 2018 - 2:47 333 بازدید

تبریز ما: سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز فضا را باز کرده است تا بازیکنان با استعداد بومی از مناطق مختلف استان را شناسایی نموده و به نوعی سکوی پرتاب آنها باشد. غلامرضا باغ آبادی سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از امضای قراردادی 3 ساله با این تیم اظهار داشت: […]

باغ آبادی: هدف ما تبدیل شهرداری به سکوی پرتاب استعدادها است
پ
پ


تبریز ما: سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز فضا را باز کرده است تا بازیکنان با استعداد بومی از مناطق مختلف استان را شناسایی نموده و به نوعی سکوی پرتاب آنها باشد.

غلامرضا باغ آبادی سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از امضای قراردادی 3 ساله با این تیم اظهار داشت: قطعاً هر یک از ما وظایف و دینی نسبت به شهرمان داریم. با صحبت‌هایی که با آقای دکتر رحیمی داشتیم، مقرر شد برنامه‌ای 3 ساله برای اهداف بلندمدت مانند استعدادیابی و بومی‌گرایی که حلقه‌ای گمشده در فوتبال تبریز است پیش‌بینی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بین بازیکنان بومی ما و تیم ملی فاصله افتاده ولی خوشبختانه برنامه‌ریزی 3 ساله صورت گرفته تا این مشکل در آینده‌ای نزدیک حل شود. نخستین هدف ما تأکید بر بومی‌گرایی و تقویت تیم با استفاده از بازیکنان جویای نام و مستعد محلات تبریز است.

باغ آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: نمی‌توان باعجله کار کرد و به زمان نیاز داریم. سعی می‌کنیم معقولانه پیش برویم، به نوعی می‌توان گفت سعی می‌کنیم علاوه بر استعدادیابی، آموزش‌های خوبی نیز ارائه کنیم تا جوانانی که در محدودیت‌های امکاناتی مانده‌اند، فرصت رشد پیدا کنند.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز در رابطه با هدف‌گذاری این تیم جهت حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: با مربیان محلات ارتباط سازنده‌ای خواهیم داشت تا استعدادهای موجود را بهتر بشناسیم. تلاش می‌کنیم تیمی بومی و خوب در لیگ یک داشته باشیم تا نتیجه‌ای آبرومند کسب کنیم. نیم نگاهی نیز به رتبه‌های بالای جدول داریم و برای زنگ تفریح بودن نمی‌رویم بلکه تیمی متحد و همدل خواهیم بود که شاکله اصلی آن را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین با حمایت‌های دکتر علیرضا رحیمی برای ساختارسازی برنامه‌های ویژه‌ای داریم و هرگاه دیدیم بازیکنان ما پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها به خصوص تیم‌های تبریزی دارد، با افتخار این بازیکنان را در اختیار این تیم‌ها قرار می‌دهیم.

غلامرضا باغ آبادی در رابطه با برنامه استعدادیابی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: تمرکز ما بیشتر روی بازیکنان امید شهرداری و بازیکنان محلات تبریز است به خصوص که با تعدادی از مربیان محلات نیز ارتباط داریم. فراخوانی نیز برای تست بازیکنان منتشر خواهیم کرد تا بازیکنان مستعد با حضور در تمرینات، بتوانند به تیم شهرداری تبریز کمک کنند. درست است که در مسابقات قهرمانی شرکت می‌کنیم اما می‌خواهیم این امتیاز را حفظ کرده و دین خود را به بازیکنان و جوانان تبریزی ادا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به اینکه مدت قراردادش با این تیم 3 ساله است، اظهار داشت: ما حدود یک ماه و نیم تا آغاز مسابقات فرصت داریم. علی‌رغم کمبود زمان، برخی از بازیکنان شهرداری را مد نظر داریم با این حال مجبور هستیم استعدادیابی را نیز انجام دهیم. قرارداد من با شهرداری تبریز 3 ساله است استعدادیابی و تشکیل تیم بومی قدرتمند نیز نمی‌تواند در کوتاه‌مدت و به سرعت نتیجه‌بخش باشد. باید به جوانان فرصت دهیم تا ضمن لذت بردن از فوتبال، بتوانند پیشرفت کنند. هدف ما این است که دیگر جوانان با استعدادمان نگویند جایی برای پیشرفت نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان ورزش شهرداری تبریز با مدیریت و تفکری جدید این فضا را باز کرده است تا بازیکنان با استعداد بومی از مناطق مختلف استان را شناسایی نموده و به نوعی سکوی پرتاب آنها باشد. ما نمی‌خواهیم در مسابقات بازیچه دست تیم‌های دیگر باشیم. سعی می‌کنیم تیمی پرقدرت و متعصب را راهی مسابقات کنیم.

باغ آبادی افزود: با توجه به برنامه دکتر علیرضا رحیمی مبنی بر ارائه آموزش‌های لازم برای پیشرفت استعدادها، علاقه ویژه‌ای که به بحث آموزش فوتبال دارم من را برای حضور در شهرداری تبریز ترغیب کرد. با توجه به اینکه قراردادم با شهرداری تبریز 3 ساله است، فرصت مناسبی برای این موضوع وجود دارد. فوتبال مسئله‌ای زمان‌بر است و ضمن توجه به نتایج لیگ دسته یک، رفته‌رفته خواهید دید تا چه میزان پیشرفت می‌کنیم تا به روزی برسیم که بازیکنان تیم‌های تبریزی به خصوص تراکتورسازی از جمع بازیکنان شهرداری تأمین شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز در پایان گفت: آرزو می‌کنم تیم‌های تبریزی در میادین بزرگ افتخارآفرینی کنند. مردم ما فهیم و علاقه‌مند به ورزش هستند که با برد تیم‌هایشان بسیار خوشحال می‌شوند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.