حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید شهردار تبریز از عملیات عمرانی پارک کوهستان شهرک اندیشه

شناسه : 13145 30 آوریل 2018 - 8:09 586 بازدید

تبریز ما: مهندس ایرج شهین باهر شهردار تبریز به علی فرخی شهردار منطقه 7 ضمن بازدید میدانی از نزدیک در جریان اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی این منطقه قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، در این بازدید مهندس ایرج شهین باهر اظهار داشت: همجواری حوزه شهرداری منطقه ۷  با ورودی جنوب‌غرب تبریز و واحدهای […]

بازدید شهردار تبریز از عملیات عمرانی پارک کوهستان شهرک اندیشه
پ
پ

تبریز ما: مهندس ایرج شهین باهر شهردار تبریز به علی فرخی شهردار منطقه 7 ضمن بازدید میدانی از نزدیک در جریان اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی این منطقه قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، در این بازدید مهندس ایرج شهین باهر اظهار داشت: همجواری حوزه شهرداری منطقه ۷  با ورودی جنوب‌غرب تبریز و واحدهای مهم صنعتی، انتظارات و مطالبات متفاوتی از این منطقه را ترسیم می کند.

وی با اشاره به این‌که ذات ماموریت‌های شهرداری، خدمت بی‌وقفه به آحاد شهروندان، به خصوص در مناطق کم‌برخوردار است، متذکر شد: مدیریت و کارکنان پرتلاش شهرداری منطقه ۷، این ماموریت ویژه را در یکی از حوزه‌های کم‌برخوردار شهر پیگیری می‌کنند که این امر، ارزشی مضاعف و ویژه در بحث خدمتگزاری ایجاد می‌کند.

 علی فرخی شهردار منطقه در این بازدید  با اشاره به اهداف احداث این پروژه گفت: در راستای استفاده از پتانسیل های منطقه عملیات عمرانی پروژه بزرگ پارک کوهستان در شهرک اندیشه آغاز شده و در حال حاضر با سرعت تمام اجرا می شود.

فرخی افزود: این پروژه دارای 24000 متر مربع مساحت می باشد که در این پارک امکانات لازم برای ورزش های صبحگاهی ، مسیر پیاده روی ، فضاهای لازم برای نصب وسایل بازی کودکان  و … در نظر گرفته شده است که به دلیل قرار گرفتن در محیطی خاص دارای چشم انداز زیبایی خواهد بود.

وی افزود: بی شک احداث این پارک جزو یکی از پروژه های مهم شهری در جهت پر کردن اوقات فراغت شهروندان می باشد.

فرخی همچنین با اشاره به احداث پارک هیجان در این منطقه تصریح کرد: این پروژه دارای 15000 متر مربع مساحت می باشد که در این مجموعه  پیست دوچرخه سواری ، صخره نوردی ، سالتو ترامپولین ، پاتیناژ ، طناب ماجرا جویی ، استخر تفریحی و … در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه با اشاره به گسترش نیازهای مردم در زمینه استفاده از بوستان‌های منطقه افزود: احداث بوستان های بزرگ در سطح منطقه که پاسخگوی نیازهای شهروندان منطقه باشد از نیازهای ضروری این منطقه است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.