حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جدول‌گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام اشرفی‌لاله به پایان رسید

شناسه : 7817 24 اکتبر 2017 - 11:02 283 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: جدول گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام با تلاش بی‌وقفه عوامل عمرانی و خدماتی منطقه به پایان رسیده‌است. به گزارش تبریز ما، علی فرخی افزود: کوچه شهید نیکنام از معابر مهم حوزه منطقه ۷ است که وضعیت فرسوده و ناهموار آن، سال‌های متمادی معضل محله بود و به […]

جدول‌گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام اشرفی‌لاله به پایان رسید
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: جدول گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام با تلاش بی‌وقفه عوامل عمرانی و خدماتی منطقه به پایان رسیده‌است.

به گزارش تبریز ما، علی فرخی افزود: کوچه شهید نیکنام از معابر مهم حوزه منطقه ۷ است که وضعیت فرسوده و ناهموار آن، سال‌های متمادی معضل محله بود و به خصوص در فصل بارندگی، گلایه شهروندان را در پی داشت.

وی اضافه کرد: شهرداری منطقه هفت در ادامه رسیدگی به نیازهای قدیمی، رسیدگی به وضعیت این کوچه را در راس برنامه‌های خدمات محله‌ای منطقه قرار داد و در کمترین مدت، با  جدول‌گذاری، زهکشی و لکه‌گیری‌های لازم، این کوچه را مهیای فصل بارش‌ها کرده‌است.

فرخی ادامه داد: این اقدام، نقش سازنده در هدایت آب‌های سطحی، سامان‌دهی فضای سبز و سامان‌دهی منظر کلی محله خواهد داشت.          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.