حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرمربی الغرافه: بازی با تراکتور دوستانه است

شناسه : 12860 16 آوریل 2018 - 11:02 358 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم فوتبال الغرافه اعلام کرد انگیزه ای برای بازی با تراکتورسازی تبریز ندارد. بولنت اویگان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: ما فردا بازیکنان زیادی را نداریم و تعدادی از بازیکنان تیم ما غایب هستند و روبرتو و ویسی را در بازی فردا نداریم.   وی ادامه داد: […]

سرمربی الغرافه: بازی با تراکتور دوستانه است
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم فوتبال الغرافه اعلام کرد انگیزه ای برای بازی با تراکتورسازی تبریز ندارد.

بولنت اویگان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: ما فردا بازیکنان زیادی را نداریم و تعدادی از بازیکنان تیم ما غایب هستند و روبرتو و ویسی را در بازی فردا نداریم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با بازیکنان موجود بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با نتیجه مطلوبی زمین مسابقه را ترک کنیم. فردا 2 تیم انگیزه‌ای برای صعود ندارند و بازی حساسی نیست.

 

سرمربی تیم فوتبال الغرافه همچنین گفت: سعی می کنیم با حداکثر توان به مصاف حریف برویم. باید عنوان کنم تیم تراکتورسازی با وجود اینکه نتایج خوبی کسب نکرده است اما حریف سرسختی بوده و بازی سختی را فردا پیش رو داریم.

 

اویگان در پایان اضافه کرد: این بازی فردا حالت دوستانه دارد و نتیجه بازی برای 2 تیم مهم نیست.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.