حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جلسه هماهنگی مربیان و سرپرستان اعزامی به مسابقات شهرداری های کلان‌شهرها برگزار شد

شناسه : 7487 15 اکتبر 2017 - 12:47 288 بازدید

تبریز ما: جلسه هماهنگی سرپرستان و مربیان اعزامی به مسابقات کلان‌شهرها با مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از ساعت 11:00 امروز در سالن اجتماعات سازمان ورزش شهرداری برگزار شد. در این جلسه معصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز ضمن اشاره به برگزاری مسابقات شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور و تشریح مسائل فنی و انضباطی مسابقات بیان […]

جلسه هماهنگی مربیان و سرپرستان اعزامی به مسابقات شهرداری های کلان‌شهرها برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: جلسه هماهنگی سرپرستان و مربیان اعزامی به مسابقات کلان‌شهرها با مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از ساعت 11:00 امروز در سالن اجتماعات سازمان ورزش شهرداری برگزار شد.

در این جلسه معصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز ضمن اشاره به برگزاری مسابقات شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور و تشریح مسائل فنی و انضباطی مسابقات بیان نمود: شعار ورزشی مسابقات رضایت، سلامت و شاد کردن دل مردم و کارکنان در سرلوحه برنامه‌ها قرار داشته باشد. 
وی ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات خالصانه همکاران و معاونت ورزشی سازمان ورزش، گفت: از سرپرستان و مربیان خواست که با تلاش مضاعف و به‌روز شدن دانش و اطلاعات خود در این مسابقات در کسب نتایج مطلوب و شایسته‌تری گام بردارند. 
دکتر سهرابی افزود: هرچند کسب مقام مهم است اما هدف ما بردوباخت نیست و اولویت توجه و نگاه خاص به تقویت روحی، شادابی شرکتت کنندگان و آشنایی با سایر همکاران ورزشی در مسابقات بوده و همدلی و وحدت و همکاری و تلاش را فراموش نکنند. 
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در خصوص فلسفه ورود شهرداری به امر ورزش اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف برنامه پنجم توسعه گسترش سرانه فضاهای ورزشی کشور به میزان یک مترمربع به ازای هر نفر است و محقق نشدن این هدف در بلندمدت آسیب‌های جدی در ورزش همگانی و قهرمانی به بار خواهد آورد و ازاین‌رو ضروری است توجهی جدی به توسعه سرانه فضای ورزشی صورت گیرد. در همین راستا شهرداری تبریز با تشکیل سازمان ورزش شهرداری در کنار سایر فعالیت‌های عمرانی و آبادی شهر تبریز به مقوله ورزش وارد شد و موفق شد با انجام مطالعات و اقدامات اصولی 450000 مترمربع به سرانه ورزشی اضافه نماید درصورتی‌که قبل از ورود شهرداری در این مقوله تنها حدود 50 سانتی‌متر بود. 
وی ادامه داد: امروز با ‘بیماری فقر حرکتی‘ روبرو هستیم که تأثیر تخریبی بر سلامتی عمومی انسان‌ها دارد و شهرداری تبریز وظیفه خود دانست تا با لزوم اندیشیدن تمهیدها و راهکارهایی برای مقابله با آن با بیماری فقر حرکتی که ناشی از شیوه زندگی کم یا بی‌تحرک و سطح نازل فعالیت بدنی است مبارزه نماید. شهرداری تبریز باهدف فرهنگ‌سازی ورزش جهت ایجاد انگیزه و اشتیاق بین مردم جهت حضور و استفاده از این سرانه‌ها با برگزاری همایش‌های مختلف ورزشی در امر توسعه آموزش پرداخت که این امر توسط سازمان ورزش و مدیران تربیتی انجام می‌شود. 
سهرابی تصریح کرد: توسعه سرانه ورزشی توسط سازمان ورزش به دو بخش شهروندان و کارکنان تقسیم می‌شود. لذا کارمندان شهرداری تبریز جزو شهروندان شهر تبریز محسوب می‌شوند و در درجه اول رویکرد ما به این سمت است. شما در نظر داشته باشید اگر امروز شهرداری ۱۳٬۰۰۰ کارمند داشته باشد با ضرب آن در تعداد افراد آن خانواده به رقم بزرگی از خانواده شهروندی تبریز خواهیم رسید لذا اگر بخواهیم در توسعه ورزش همگانی قدم برداریم اولویت اصلی همکاران ما خواهند بود که در تبلیغ و افزایش شورونشاط ورزشی در جامعه قدم بزرگی می‌تواند بردارد. 
مدیرعامل سازمان ورزش درباره نحوه افزایش نشاط در بین کارمندان، عنوان داشت: داشتن روحیه شاد و مقاوم در بین کارکنان سبب می‌شود که میزان بهره‌وری آنها افزایش یابد اما مهم این است که ما چگونه می‌توانیم روحیه بانشاط را در کارکنان یک سازمان تقویت کنیم؟ پاسخ آن تشکیل تیم‌های ورزشی و شرکت دادن آنها در مسابقات داخل ادارات و حتی بین سازمان‌ها می‌باشد و خوشبختانه با زحمات و تلاش همکاران ما در معاونت ورزش امروز موفق شده‌ایم به این موفقیت دست‌یابیم. 
وی ادامه داد: شرکت در مسابقات بین استانی نیز یکی دیگر از این راه‌های افزایش انگیزه است و سازمان ورزش شهرداری تبریز در تمام رشته‌های ورزشی بین شهرداری‌های کلان‌شهر های جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مرتب تیم روانه مسابقات کرده است و با توجه به برنامه و تقویم ورزشی که دبیرخانه کلان‌شهرهای کشور تدوین می‌کند در تمام مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده‌ایم و این در حالی است که اکثر شهرداری‌های شهرها به دلیل مشکلات مالی حضورشان یا کمرنگ است و یا به حد صفر رسیده است. 
دکتر میر معصوم سهرابی در خصوص وظیفه مهم سفیران ورزش شهرداری تبریز در طول برگزاری مسابقات شهرداری‌های کلان‌شهر پیرامون مسائل مختلف ازجمله سیستم‌ها و برنامه‌های فنی مطالبی بیان نمود و از کلیه کادر فنی تیم‌های حاضر در این مسابقات خواست نسبت به همدلی و وحدت و همکاری و تلاش همه‌جانبه تلاش مضاعف داشته باشند. 
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در پایان این جلسه و نتیجه‌گیری از آن خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز به‌عنوان یکی از دو کلان‌شهر بزرگ و فعال در حوزه ورزش و ترویج فرهنگ سلامت شهروندی با سه هدف در رقابت‌های این دوره از شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور شرکت می‌کند. نخست سرویس‌دهی به همکاران، دوم؛ ایجاد انگیزه و درنهایت فراهم‌سازی بستری برای کارکنان که در طول چند روز برگزاری مسابقات به‌دوراز فضای اداری این فرصت را داشته باشند تا ضمن آشنایی با همکاران دیگر کلان‌شهرهای حاضر در مسابقات به تعداد دوستان خود بیفزایند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.