حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایجاد حداقل سنگ فرش و جدول در محدوده فضای سبز

شناسه : 12917 18 آوریل 2018 - 9:43 252 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری خواستار ایجاد حداقل سنگ فرش و جداول در محدوده فضای سبز به جهت جلوگیری از آسیب به فضای سبز شد. به گزارش تبریز ما، علی مدبر تبریز در جلسه مشترک با معاونین عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به تشکیل کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز خواستار […]

ایجاد حداقل سنگ فرش و جدول در محدوده فضای سبز
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری خواستار ایجاد حداقل سنگ فرش و جداول در محدوده فضای سبز به جهت جلوگیری از آسیب به فضای سبز شد.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر تبریز در جلسه مشترک با معاونین عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به تشکیل کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز خواستار اتخاذ تدابیر لازم و پیشگیری در اجرای پروژه های عمرانی برای جلوگیری از هرگونه دست اندازی به فضای سبز از معاونین عمرانی مناطق شهرداری تبریز شد .

مدبر با اشاره به شاعبه های که اخیرا در فضای مجازی نسبت به اقدامات شهرداری تبریز در خصوص قطع درختان صورت گرفته گفت: باید در این زمینه اقدامات پیشگیری که شهرداری را به چالش می کشد صورت گیرد و بر حفظ و صیانت از فضای سبز کوشا باشیم.

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري گفت: امیدوایم با برنامه ريزي هاي لازم پيشرفت مطلوبي را در زمينه حفظ و گسترش فضاي سبز شهری داشته باشیم.

وی  همچنین نظارت و کنترل لازم برای حفظ و نگهداری از فضای سبز و پیرامون پروژ ه ها و طرح های عمرانی را از مهمترین وظایف معاونین عمرانی مناطق شهرداری تبریز در اجرای پروژه های شهرداری دانست.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.