حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهسازی و پاکسازی فضای سبز معابر منطقه ۴

شناسه : 10713 13 ژانویه 2018 - 5:28 338 بازدید

تبریز ما: مدیر فضای سبز منطقه چهار از اجرای طرح بهسازی و پاکسازی فضلی سبز معابر خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، قراچورلو با اعلام این خبر افزود: اقدامات گسترده ای در طرح نگهداشت فضای سبز انجام شده که اجرای عملیات بهسازی و پاکسازی، کنده کنی، برداشت خاک […]

بهسازی و پاکسازی فضای سبز معابر منطقه ۴
پ
پ


تبریز ما: مدیر فضای سبز منطقه چهار از اجرای طرح بهسازی و پاکسازی فضلی سبز معابر خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، قراچورلو با اعلام این خبر افزود: اقدامات گسترده ای در طرح نگهداشت فضای سبز انجام شده که اجرای عملیات بهسازی و پاکسازی، کنده کنی، برداشت خاک های اضافی، اصلاح فضای سبز پارک ها و بوستان ها و … از جمله آن است.
وی تصریح کرد: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و آغاز رسمی رویداد تبریز ۲۰۱۸، عملیات آماده سازی بستر کاشت گل های فصلی، کوددهی و تغذیه، مرمت و بازپیرایی، پاکسازی کلی فضاهای سبز رفیوژها، رمپ و لوپ ها در معابر سطح منطقه پیگیری می شود.
مدیر فضای سبز منطقه ۴ خاطر نشان کرد: رسیدگی به فضای سبز و بوستان های سطح منطقه در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.