حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز قابل تحسین و پیشرو در کشور است

شناسه : 12817 13 آوریل 2018 - 4:32 442 بازدید

تبریز ما: رئیس کمسیون توسعه پایدار و محیط زیست شورای شهر تبریز با حضور علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ، از عملکرد سازمان و مرکز دفن فنی مهندسی بازدید کرد. به گزارش تبریز ما ، سعید نیکو خصلت ضمن تقدیر از عملکر  و اقدامات قابل تحسین سازمان ، افزود : طی بازدیدی که از […]

اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز قابل تحسین و پیشرو در کشور است
پ
پ


تبریز ما: رئیس کمسیون توسعه پایدار و محیط زیست شورای شهر تبریز با حضور علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ، از عملکرد سازمان و مرکز دفن فنی مهندسی بازدید کرد.

به گزارش تبریز ما ، سعید نیکو خصلت ضمن تقدیر از عملکر  و اقدامات قابل تحسین سازمان ، افزود : طی بازدیدی که از مرکز دفن و تصفیه خانه شیرابه داشتیم ، کنترل شیرابه و بی خطر سازی آن به نحو احسن انجام میگیرد و طبق طراحی متخصصین و کارشناسان سازمان در خصوص مِتد کاسه ای لندفیل ، شیرابه نفوذ و خطری برای آبهای سطحی ندارد .

 

وی اظهار کرد : زیر ساخت های انجام گرفته در مرکز دفن و همچنین فضای سبز موجود و در حال توسعه ، قابل توجه بوده و اقدامات مهم محیط زیستی در مرکز دفن فنی مهندسی انجام پذیرفته است.

 

رئیس کمسیون توسعه پایدار و ومحیط زیست شورای اسلامی تبریز گفت : باید سیستم های مدرن و تکنولوژی های پیشرفته ای را وارد بخش مدیریت پسماند شهری کرد که خوشبختانه سازمان مدیریت پسماند پیشرو در انتقال تکنولوژی های مدرن و روز دنیا است.

 

نیکو خصلت اذعان داشت : هر چه سریع تر باید به استراتژیک بهره وری از پسماندهای شهری و چگونگی تبدیل آن به انرژی های پاک و مواد شیمیایی و نیروی قابل استفاده در صنعت برسیم .

 

وی ضمن تشکر از برنامه ریزی های دقیق و اقدامات انجام گرفته در خصوص آموزش شهروندی ، افزود :

مرکز دفن فنی مهندسی از اهمیت بالایی در خصوص تحقیق علمی  و مرکز آموزشی برخوردار است و از این رو ، از تمامی تشکل های مردم نهاد و آموزش پرورش درخواست داریم تا با بازدید از مرکز دفن فنی مهندسی ، ضمن بهره مندی از تکنولوژی های روز و موجود در تصفیه خانه شیرابه ، شاهد فعالیت و تلاش های شبانه روزی کارشناسان و متخصصان مرکز دفن باشند .

 

وی در پایان گفت : دغدغه اساسی سازمان مدیریت پسماند این است که برنامه ریزی دقیق برای مدیریت پسماندهای شهری در آینده داشته باشند که این امر به صورت هدفمند توسط کارشناسان سازمان در حرکت است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.