حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعتراض گسترش فولاد به مسائل مطرح شده در نود

شناسه : 10076 26 دسامبر 2017 - 12:23 352 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد نسبت به مسائل بیان شده در برنامه نود اعتراض هایی را مطرح کرد. هوشنگ نصیرزاده در واکنش به صحبت های مطرح شده در برنامه نود درباره مالک باشگاه گسترش فولاد گفت: گزارشی که شب گذشته در برنامه نود درباره سرمایه داران حاضر در فوتبال پخش شد، شک برانگیز بود. […]

اعتراض گسترش فولاد به مسائل مطرح شده در نود
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد نسبت به مسائل بیان شده در برنامه نود اعتراض هایی را مطرح کرد.

هوشنگ نصیرزاده در واکنش به صحبت های مطرح شده در برنامه نود درباره مالک باشگاه گسترش فولاد گفت: گزارشی که شب گذشته در برنامه نود درباره سرمایه داران حاضر در فوتبال پخش شد، شک برانگیز بود. در این مورد کارشناسانی هم که به عنوان روزنامه نگار و استاد دانشگاه برای نظرخواهی مورد استفاده قرار گرفتند، همگی در این راستا صحبت کردند. این در حالی است که استانداردهای فوتبال جهان می گوید دنیا به سمت خصوصی سازی برود و دولت زدایی از ورزش افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در گزارش مطرح شده، همه افرادی که در فوتبال سرمایه گذاری کرده اند، از سوی کارشناسان مورد تقبیح قرار گرفتند و اتفاقا محمدرضا زنوزی نیز در همین ردیف قرار گرفت و از وی نام برده شد. این در حالی است که گزارش حاصله از باشگاه گسترش فولاد ما را فاقد آکادمی فوتبال دانست و بعدا فردوسی پور آن را اصلاح کرد.

نصیرزاده همچنین گفت: مالک باشگاه گسترش فولاد از سال 1391 به هیچ بانکی بدهی نداشته و تنها باشگاه خصوصی ایران را اداره می کند که مجوز حرفه ای دریافت کرده است. باشگاه ما دارای آکادمی ورزشگاه اختصاصی است و با نگاهی به جدول رده بندی مشخص است که بالاتر از بسیاری از تیم های دولتی قرار گرفته ایم.

وی در پایان افزود: انتظار ما این بود که مالک باشگاه گسترش فولاد به عنوان نمونه موفق مطرح می شد، نه اینکه به همراه سایر سرمایه دارانی که بدون برنامه ریزی وارد صنعت فوتبال شده اند، نامش مطرح شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.